Gjest Maxine Skrevet 11. desember 2002 #1 Skrevet 11. desember 2002 Hei Det er ikke til å unngå at vi alle ønsker et så fyldig og kraftig hår som mulig. Gel og spray hjelper jo ofte i den sammenhengen, men jeg har merket at håret ikke er like kraftig som før og det betyr vel at jeg mister mer hår enn jeg får. Selvfølgelig kunne jeg putte enda mer i det, men det vil egentlig bare se mer og mer teit ut. Det er jo i utgangspunktet et brukbart hår som kan gi en bra look, ikke bøttevis med staffasje. Jeg så at en kur som heter Thymuskin er veldig virksom på damer for å få håret tilbake i den mengden som man hadde opprinnelig. Noen som har prøvd det og kan dele noen erfaringer ? Kunne vært fint å få tilbake mitt kraftige hår, om ikke til jul så til sommeren ivertfall. Maxine
dulla Skrevet 11. desember 2002 #2 Skrevet 11. desember 2002 Jeg så at det var mange som hadde positive erfaringer med Thymuskin, bl.a her på forumet så jeg sjekket litt rundt produktet selv og syntes det virket svært seriøst og gjennomtestet. Blant annet er det testet av Det Tyske Kreftsenteret som tilsvarer den Norske Kreftforening, og der har de slått fast at det også stopper hårtap hos pasienter som går på cellegift. Jeg har brukt thymuskinkuren i vel en mnd og synes så langt at hodebunnen er bra og håret har fått en veldig fin glans. Å stoppe hårtap er selvfølgelig ikke gjort over natten, men jeg synes at jeg allerede nå merker at hårtapet begynner å avta. På kuren står det at man ikke kan forvente å se ny hårvekst før etter 6 - 8 mnd, men det kan vel variere. Om du er interessert kan du lese mer på www.thymuskin.no :kgsmil: dulla
Gjest maxine Skrevet 12. desember 2002 #3 Skrevet 12. desember 2002 Hei dulla Det hørtes spennende ut, håper du får det resultatet du ønsker deg. Takk for adressen. Jeg får prøve å sette meg litt mer inn i det men kunne vært gøy å prøve. Kjenner et par andre som sliter litt med "for mye luft" mellom hårstråene men de er av hannkjønn. maxine
Gjest poldco Skrevet 12. desember 2002 #4 Skrevet 12. desember 2002 Jeg har brukt thymuskin i nesten et år nå, og håret mitt begynner å bli så tett og kraftig som det kun har vært på det meste, for ca 10 år siden. Jeg fortsetter nok ut kuren, slik at resultatet blir best mulig før jeg slutter. Det skal ikke være nødvendig å bruke thymuskin videre når kuren er avsluttet. poldco
Gjest J Weissmüller Skrevet 13. desember 2002 #5 Skrevet 13. desember 2002 Jeg blander meg litt inn selv om jeg er av hankjønn. Det er jo masse interessant å lese her på disse damesidene ;-) Jeg hadde vel mistet ca 50 % av håret på toppen da jeg startet med Thymuskin for ca 3,5 år siden. Etter halvannet år hadde jeg fått ganske mye hår tilbake og stanset hårkuren. For knappe et år siden startet jeg på en ny kur for å se om det var "mer å hente" og nå har økningen i tilbakekomsten av nye hår startet igjen. Så effekten har vært god på meg, og det ser altså ikke ut som det var noe tilfeldighet første gangen. J Weissmüller
Gjest maxine Skrevet 5. januar 2003 #6 Skrevet 5. januar 2003 Ja vel, da har jeg også satt igang med en kur. Gleder meg til å se om det blir resultater. Har nevnt thymuskin for none av mine venner av hankjønn, men de blåser litt av det, men adressen til thymuskin tar de nå med seg "for morro skyld"...! Maxine
Gjest zeebee Skrevet 6. januar 2003 #7 Skrevet 6. januar 2003 Thymuskin ? :o Dere som har brukt det mot hårtap. Har dere hatt mye eller lite hårtap eller har ikke det noe å si ? Hva om man nettopp har begynnt å merke hårtap, er det vits å begynne å bruke det før man har blitt skikkelig tynn ? Går det å bruke det forebyggende eller kan det medføre at hår man har detter ut. Det snakkes jo om at en ikke skal bruke medisiner for noe før det strengt tatt er nødvendig. zeebee
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #8 Skrevet 7. januar 2003 zeebee Har tittet litt på adressen til thymuskin (står over). Ser greit ut, tror du vil finne svarene du ønsker der. Jeg synes det ser spennende ut. Det er ivertfall ufarlig og prisen er ikke særlig høyere enn en shampo av "riktig" merke. Min andre halvdel burde vurdere det, han mangler litt på toppen (utenpå vel å merke). benito
anine Skrevet 7. januar 2003 #9 Skrevet 7. januar 2003 Hei! Dette hørtes spennende ut. Får man kjøpt thymuskin i butikk/apotek eller må det bestilles over nettet?
dulla Skrevet 7. januar 2003 #10 Skrevet 7. januar 2003 Thymuskin selges i Norge kun på nettet tror jeg. Såvidt jeg forstå selges det i Tyskland hvor det produseres på over 20 000 apoteker. Det finnes ganske mye grei info på www.thymuskin.no. Det er også lagt ut flere kliniske studier som viser resultatene ved testing. Jeg hadde selv bare jevnt mye hårtap og syntes manken stadig ble tynnere. Det ser ut til at det også virker forbyggende slik at jo før man starter jo bedre er det. Det er visst ikke blitt rapportert om en eneste negativ bivirkning. Jeg har selv brukt det noen mnd og hårtapet har begynnt å stoppe. Rent utseendemessig funker det fint. Håret er blankt og enkelt å ha med å gjøre så her er det bare å kjøre i vei.. 8) dulla
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2003 #11 Skrevet 8. januar 2003 Tusen takk, Dulla. Kjører i vei, jeg. :D
Gjest zeebee Skrevet 13. januar 2003 #12 Skrevet 13. januar 2003 Det virker jo veldig interessant dette her. Tydelig at det er flere som har gode erfaringer. Jeg har flere rundt meg som absolutt burde prøve thymuskin, og egentlig tror jeg at jeg kan ha utbytte av det selv. Takk for tilbakemeldinger. zeebee
Gjest hårplaget Skrevet 15. januar 2003 #13 Skrevet 15. januar 2003 j weismüller Hvor gammel var du da du begynnte med thymuskin for å stoppe hårtapet ? Har du merket noe bivirkninger ? Holdt virkningen seg etter du hadde sluttet med første kuren ? hårplaget :-?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #14 Skrevet 15. januar 2003 Jeg har nokså tynt og pistrete hår, ønsker meg fyldigere og kraftigere hår (masse hår ;-)) kan jeg da begynne på thymuskin uten videre?
Gjest j weismüller Skrevet 15. januar 2003 #15 Skrevet 15. januar 2003 re hårplaget Jeg var i midten av 20 årene. Jeg merket at håret begynnte å dette ut etter jeg passerte 20. Nei ingen bivirkninger (selv om jeg har vært kanskje litt for intensiv med thymuskinkuren ) Litt hårtap var det etter avsluttet kur, men litt tap av hår er det jo normalt å ha uansett. Jeg har ikke følt at håret har begynnt å tynnes igjen. j weismüller
Gjest ekkohode Skrevet 20. januar 2003 #16 Skrevet 20. januar 2003 Jeg prøvde noen piller som heter viviscal som skulle hjelpe på hårtap, noe jeg synes det gjorde en stund. Men etter 6 mnd bruk begynnte det å summe i ørene (bruker ikke walkman :D ) og jeg begynnte å bli stiv i leddene ( er i excelent form ), nå vel å merke. Virkningen uteble etterhvert, så det kuttet jeg ut. Etter "påtrykk" fra flere kanaler har jeg nå brukt thymuskin i noen måneder uten negative bivirkninger. Hårrøttene kjennes sterkere og håret rives ikke ut ved børsting. Jeg er spent på fortsettelsen. ekkohode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå