Gå til innhold

Endelig pulte jeg henne!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gud så patetisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Bra jeg orket å gå inn her i dag. En god latter forlenger livet.  :)

Jeg kunne nesten komme til å leve evig, nå jo :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kunne nesten komme til å leve evig, nå jo :ler:

Håper han en dag skjønner at Rass/fitte r forskjellig

Skrevet

For ei solskinnshistorie!!

Bra jobba trådstarter.

WE APPLAUD YOU!!! :klappe:

Skrevet

Stakkars dama som har gjort en så gedigen tabbe som å gå til sengs med denne mannen!! Tenk dere hu hadde fylleangst dagen derpå!! Skulle gjerne vært vitne til første møtet dems på jobb mandagen etter :)

Gjest Gjest
Skrevet

Modenheten på topp hos TS obseverer jeg. Synes han høres mer ut som en som ikke har kommet heeelt ut av fjortiss stadiet.

Lurer på hvor mange fiktive fantasi damer han har hatt i år jeg ( De må jo være i hans VÅTE drømmer) kan ikke forestille meg at en dame/kvinne ville tatt i ham med en ildtang etter at de finner ut at han slenger med leppa og skryter av erobringene sine (personlig så mener jeg at når du skjenker en annen person full bare for og få sex med dem så er dette voldtekt. og det er det faktisk i enkelte land rundt om i verden) en annen ting at jeg etter at jeg ble voksen, ikke synes sex er 1/2 parten så bra i full tilstand som edru.

Så til TS gratulerer med at du har pult en dame i rassen mens hun var full. og må også få gi deg en gratulasjon på forskudd den dagen du forviller deg inn på FEIL sted og en HOMO gjør det samme med deg håper du synes DET er like tøft.

mvh

sam

Skrevet
Håper han en dag skjønner at Rass/fitte r forskjellig

Hun må jo ha vært innmari full dersom hun ikke hadde åndsnærværelse nok til å forklare forskjellen for ham :ler:

Gjest Little me
Skrevet

:hoho:

For en fantastisk tråd!!!

TS: Takk for at det finnes så håpløse mennesker som deg så jeg kan få meg en god latter!!! :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...