Gå til innhold

Endelig pulte jeg henne!

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg har prøvd i TO jævla år å komme ned i buksa på en kollega av meg, og etter at vi tok en øl med jobben i går funka det endelig. Vi var så dritings som det gikk an å bli, og jeg sørget for å sjenke henne ORDENTLIG!! Det kosta meg over 600 spenn den kvelden, inkl taxi, men det var faen meg verdt det. Vi fortsatte moroa hjemme hos meg, og godt hjulpet av barskapet mitt ble det endelig tid for fitte-erobring. Dette er så jævla konge at jeg må skryte av det til alt og alle. Hvor mange av dere har pult sjefen deres som er 15 år eldre, gift og tjener over en million i året? Skal ikke nedverdige meg til å si noe stygt om alle dere søte JENTER jeg har hatt meg med til nå i 2006, men det var nå en lettelse å få utløsning i en ordentlig DAME. Sånn er det!!! :klappe:  :klappe:

SC

SP

Er dere ikke innlogget eller :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Gud for noen losers som henger her. TO ÅR?? Og stolt av det?

Du brukte to år, måtte skjenke henne dritings først ... skjønner?

Signerer denne :klappe::klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

QUOTE(d'Arc @ 01.06.2006 (22:53) )

Og jeg som trodde det var HARDT I RASSEN!!!

'Han' var jo full :ler:

He he, ja eller så tror han det er samme sted :grine2: :grine2:

Høres jo ikke å moden ut da, men nå begynner de jo tidlig med seksuallære på skolen..

Skrevet (endret)

:hoho:

Tips til neste gang trådstarter: i stedet for å bruke så mye tid og penger på å få henne drita kan du jo bare dope henne ned! ;)

Endret av razmatazz
Skrevet

Morsom tråd med tanke på at så mange jenter/damer synes det er så stort å sjansen til å knulle kjendiser...

Gjest Gjest
Skrevet
Morsom tråd med tanke på at så mange jenter/damer synes det er så stort å sjansen til å knulle kjendiser...

ja, ikke sant. Morsom tråd med tanke på at menn synes det er stort å få sjansen til å knulle jenter som er 20 år yngre eller 15 år eldre eller få knulle i det hele tatt :ler:

Gjest daydream
Skrevet

"ja, ikke sant. Morsom tråd med tanke på at menn synes det er stort å få sjansen til å knulle jenter som er 20 år yngre eller 15 år eldre eller få knulle i det hele tatt " LOL!

buster, du svarte også genialt;)

jeg...har ikke ord....bare en ufattelig barnslig/desperat persons forsøk på å få seg noe...2 år å så mye alkohol inne i bildet....god bedring sier bare jeg

Gjest gjest1
Skrevet
Se på de to setningene jeg har sitert fra ditt innlegg. 

Om jeg tenker på min erfaring med fulle menn, så MÅ jeg bare spørre:  er du sikker på at du ikke har hallisunert kraftig?  Du har ikke drømt våte fylledrømmer?

Jeg trodde ikke "junior" var så villig når eieren er "så dritings som det går an å bli"...

Og om det er sant: hva sier det om deg som mann når hun må være så dritings som det går an å bli, samt sørge for påfyll utover kvelden for at hun i det hele tatt skal vurdere å ligge med deg?

Det hadde vært en mye "større prestasjon" om du hadde klart å få henne til sengs i edru tilstand.

Noen klarer det uansett hvor drita de er, så fremt de ikke sover

Gjest Coolaid
Skrevet

Sorry mann! Syns hele opplegget ditt er skikkelig taper. Hadde du fikset dette i edru tilstand, kunne du fått skryte litt........ Ikke noe problem å forføre en skikkelig full dame..... siden du har prøvd i to år betyr det at hun egentlig ikke er så imponert over deg fra før av. Og at dere var kanon betyr jo bare at ingen av dere husker noe særlig av hele opplegget, og kanskje best? Ikke sikkert det var noe bra for henne.........

Skrevet

Hva er dette å være stolt av? det skjønner jeg ikke, hun er gift og det tok to år, og hun er 15 år eldre, og du måtte sørge for å få henne skikkelig dritings, grunnen til det var vel bare at du visste at du ikke hadde kjangs på henne i edru tilstand.

Utrolig hva noen kan være stolt av.

Gjest Gjest
Skrevet

Får håpe hun ikke holder til her på KG forumet da... DA får vi noe vittig å prate om, da.

Gjest King James
Skrevet (endret)

Så fint da.....

Endret av King James
Gjest Gjest
Skrevet
Så fint da.....

Det er ikke deg, da? Har ikke du venta i to år også? ;)

Gjest King James
Skrevet
Det er ikke deg, da? Har ikke du venta i to år også? ;)

Jeg venter ikke..Jeg lever i frivilig sølibat...Så nei det er ikke meg. Jeg har ingen ønske om og ha sex. En som lever i sølibat kan ikke ha det.

Gjest Gjest
Skrevet

Genialt, du er min nye helt:)...

Fitte er fitte, full eller ikke.

Skrevet
Genialt, du er min nye helt:)...

Fitte er fitte, full eller ikke.

Litt av en helt som ikke vet helt HVOR han pulte henne. :roll:

Skrevet
Litt av en helt som ikke vet helt HVOR han pulte henne. :roll:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Bra jeg orket å gå inn her i dag. En god latter forlenger livet. :)
Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Bra jeg orket å gå inn her i dag. En god latter forlenger livet.  :)

He he..enig i det gitt :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...