Gjest Gjest_Lykkelig_* Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har prøvd i TO jævla år å komme ned i buksa på en kollega av meg, og etter at vi tok en øl med jobben i går funka det endelig. Vi var så dritings som det gikk an å bli, og jeg sørget for å sjenke henne ORDENTLIG!! Det kosta meg over 600 spenn den kvelden, inkl taxi, men det var faen meg verdt det. Vi fortsatte moroa hjemme hos meg, og godt hjulpet av barskapet mitt ble det endelig tid for fitte-erobring. Dette er så jævla konge at jeg må skryte av det til alt og alle. Hvor mange av dere har pult sjefen deres som er 15 år eldre, gift og tjener over en million i året? Skal ikke nedverdige meg til å si noe stygt om alle dere søte JENTER jeg har hatt meg med til nå i 2006, men det var nå en lettelse å få utløsning i en ordentlig DAME. Sånn er det!!!
Titti72 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Dette er så jævla konge at jeg må skryte av det til alt og alle. Hvor mange av dere har pult sjefen deres som er 15 år eldre, gift og tjener over en million i året? ...men det var nå en lettelse å få utløsning i en ordentlig DAME. Sånn er det!!! ← Så lønna avgjør hvor god knullen er? Min maler tjener mindre en meg. Er han en dårlig sexpartner da? Jeg kjenner en med sikkert 15 mill på bok. Tror du han hadde vært bedre å knulle? Tør jeg da isåfall spørre om hva du tjener?
Amalie_85 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Men jeg syns det er litt dårlig gjort at du går etter gifte damer. Tenk om det var din dame.
Titti72 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Det kosta meg over 600 spenn den kvelden, inkl taxi, men det var faen meg verdt det. ← Er du da en horekunde? Siden det kostet deg penger?
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Er du da en horekunde? Siden det kostet deg penger? ← Og baren hallik, som tjente pengene.
Gjest Gjest_Lykkelig_* Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Men herregud da, det kunne aldri falle meg inn å hevde at folk ikke kan være gode sexpartnere om de ikke er overleger/professorer etc. Allikevel så tenner jeg litt på sånt, beklager at jeg er skrudd sammen slik, det er jo sikkert ingen kvinner som tenner på menn med penger og makt.. At hun er svært så elegant er jo også et pluss, blir litt lei av å kun treffe kvinner i armybukser + piercing. Nå spissformulerer jeg kanskje litt, men dere skjønner hvor jeg vil hen. Disse hallikkommentarene var forresten utrolig barnslige.. Minner meg på hvorfor det ikke er en god ide å ha seg med småjenter.. Men hvem bryr seg! HOHOHOHO JEG ER KONGEN!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Vi var så dritings som det gikk an å bli, og jeg sørget for å sjenke henne ORDENTLIG!! (.....) Vi fortsatte moroa hjemme hos meg, og godt hjulpet av barskapet mitt ble det endelig tid for fitte-erobring. ← Se på de to setningene jeg har sitert fra ditt innlegg. Om jeg tenker på min erfaring med fulle menn, så MÅ jeg bare spørre: er du sikker på at du ikke har hallisunert kraftig? Du har ikke drømt våte fylledrømmer? Jeg trodde ikke "junior" var så villig når eieren er "så dritings som det går an å bli"... Og om det er sant: hva sier det om deg som mann når hun må være så dritings som det går an å bli, samt sørge for påfyll utover kvelden for at hun i det hele tatt skal vurdere å ligge med deg? Det hadde vært en mye "større prestasjon" om du hadde klart å få henne til sengs i edru tilstand.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Gud for noen losers som henger her. TO ÅR?? Og stolt av det? Du brukte to år, måtte skjenke henne dritings først ... skjønner?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er forøvrig mann og har SLITT i fem år med å holde meg ute av buksa på ei som er 14 år yngre, fordi jeg ikke ville lage kluss med følelseslivet hennes. Eller mitt eget
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Disse hallikkommentarene var forresten utrolig barnslige.. Minner meg på hvorfor det ikke er en god ide å ha seg med småjenter.. Men hvem bryr seg! HOHOHOHO JEG ER KONGEN!!!!! ← Oooj, så voksen du er, da
Gjest d'Arc Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Vi fortsatte moroa hjemme hos meg, og godt hjulpet av barskapet mitt ble det endelig tid for fitte-erobring. ← Og jeg som trodde det var HARDT I RASSEN!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Og jeg som trodde det var HARDT I RASSEN!!! ← 'Han' var jo full
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Ikke rart hun måtte drikke seg full først, ihvertfall
Cognizance Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Dette må dreie seg om noe mer enn rent seksuelle behov.
Buster Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Om ikke hele dette innlegget er bull fra ende til annen så er du rett og slett en patetisk taper som overhodet ikke har noe å skryte av din tulling. Jo det var sikkert kult å få dyppe junior i en som er langt over deg og din klasse, og i en som sikkert til det normale overhodet ikke hadde sett to ganger i din retning en gang om hun ikke måtte. Når du i tillegg måtte skjenke henne dritings til de grader så var hun jo ikke annet enn en forsvarløs dame egentlig. Jo klart at hun har sex lyster og behov som de aller fleste av oss på denne jord, men å skryte av at du har måttet skjenke henne for å score, eventuelt ødelegge hennes ekteskap, angre livet av seg for at hun endte opp med deg i sengen, osv, det blir bare latterlig. Tenk hvor god følelsen din HADDE vært om dere hadde tatt noen få drinker og hun hadde spurt deg om hun ikke kunne få være med deg hjem eller noe slikt. Du hadde da visst at hun hadde begjært deg, ønsket deg fremfor hennes mann, og hun hadde sikkert vært mye mer del i sex`en enn hun var. Nei lille gutt du må vokse opp litt mentalt i alle tilfeller, mann er du nok kanskje, men du mangler det siste for å kunne være en mann som edruelige damer faller for. Derimot håper jeg at når den verste alkoholangsten har lagt seg så kommer kanskje fornuften og du finner ut at du har lært noe av dette også. Ditt innlegg minner meg faktisk om en person som er i nærheten av å forgripe seg på en person, og det er slik om du skjenker en person så full at hun ikke vet hvem, hva, eller hvor hun er. Hvem vet, kanskje anmelder hun deg?
Hu i Svingen Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har prøvd i TO jævla år å komme ned i buksa på en kollega av meg, og etter at vi tok en øl med jobben i går funka det endelig. Vi var så dritings som det gikk an å bli, og jeg sørget for å sjenke henne ORDENTLIG!! Det kosta meg over 600 spenn den kvelden, inkl taxi, men det var faen meg verdt det. Vi fortsatte moroa hjemme hos meg, og godt hjulpet av barskapet mitt ble det endelig tid for fitte-erobring. Dette er så jævla konge at jeg må skryte av det til alt og alle. Hvor mange av dere har pult sjefen deres som er 15 år eldre, gift og tjener over en million i året? Skal ikke nedverdige meg til å si noe stygt om alle dere søte JENTER jeg har hatt meg med til nå i 2006, men det var nå en lettelse å få utløsning i en ordentlig DAME. Sånn er det!!! ← You GO girl!
Miss P Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Vi var så dritings som det gikk an å bli, og jeg sørget for å sjenke henne ORDENTLIG!! Det kosta meg over 600 spenn den kvelden, inkl taxi, men det var faen meg verdt det. Vi fortsatte moroa hjemme hos meg, og godt hjulpet av barskapet mitt ble det endelig tid for fitte-erobring. Dette er så jævla konge at jeg må skryte av det til alt og alle. Hvor mange av dere har pult sjefen deres som er 15 år eldre, gift og tjener over en million i året? Skal ikke nedverdige meg til å si noe stygt om alle dere søte JENTER jeg har hatt meg med til nå i 2006, men det var nå en lettelse å få utløsning i en ordentlig DAME. Sånn er det!!! ← Det er sommerjobb du har? Puling når man er skikkelig dritings er tøft??!! Stakkars deg! Disse hallikkommentarene var forresten utrolig barnslige.. Minner meg på hvorfor det ikke er en god ide å ha seg med småjenter.. Men hvem bryr seg! HOHOHOHO JEG ER KONGEN!!!!! ← og det første innlegget ditt var ikke barnslig??
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #19 Skrevet 1. juni 2006 Hmmmmmmmmm. Jeg er en sånn dame/sjef. Lurer på om noen av mine ansatte tenker sånn. Nei, tror nok at den utannelsen de har gjør at de ikke tenker så vannvittig desperat
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2006 #20 Skrevet 2. juni 2006 Hmmmmmmmmm. Jeg er en sånn dame/sjef. Lurer på om noen av mine ansatte tenker sånn. Nei, tror nok at den utannelsen de har gjør at de ikke tenker så vannvittig desperat ← Jeg tror de lurer på hvordan noe uten utannelse kan bli sjef i det hele tatt. Det er jo sånn helt vannvittig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå