brumma* Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Skatteoppgjøret er klart fredag 23. juni, og tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Når det gjelder feriepenger tror jeg de kommer på lønningsdagen din i juni.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 For et mas det er om det der da. Klarer dere ikke å søke på sånn informasjon på nettet??? Og på jobben må dere vel ha fått vite når dere får feriepengene vel???
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 oj, dårlig dag i dag?? Hvorfor ikke spørre her :D Du trenger jo ikke lese alt som står vet du Tusen takk for svar Brumma!
brumma* Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Det var da voldsomt! Hvis du synes det er så masete med sånne spørsmål, hvorfor trykker du deg inn på innlegg med overskriften "Når kommer skattepengene og feriepengene"? Litt fritids? Eller bare litt aggresjon som måtte ut? Det må vel være lov å spørre om ting man lurer på? Jeg har ingen problemer med å google litt for andre innimellom. Bare hyggelig, gjest! Endret 1. juni 2006 av brumma*
Krista83 Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Feriepengene har jeg allerede fått ettersom jeg trengte dem, og siden jeg ikke skal ha noe særlig ferie i sommer så går jo sommern bra uten de penegene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå