Gå til innhold

Tørker gutter seg på tissen etter at de har tissa?

Anbefalte innlegg

Gjest Geir, samboeren til M.som er fas
Skrevet

Dette lurer jeg på! Har ofte oplevd når jeg har vært ute på eks. en pub. og gutta kommer ut fra dobesøket med dråper nedover buksen! Det syns av og til så tydelig at de har vært der.

Nå snakker ikke jeg om vannsprut fra krana mens de vasker seg, men at den våte flekken er så tydelig plassert midt der snurrebassen sitter!

Vet ikke gutter at jenter som har vært på do for å tisse faktisk tørker seg? Hvorfor gjør ikke alle gutter dette også?

Er det så fryktelig vannskelig å ta papir fra den papir rullen som helt sikkert finns på den dassen du er på? Et lite "dypp" på den papirbiten er nok!

Tenk på det gutter!

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Jeg sier meg enig i Geir, dette er så vanlig at skjer - spesielt dersom gutta har på seg en bomullsbukse, da syntes det så veldig godt :ler::tristbla:

Ser veldig "rart" ut selvom rart i denne sammenhengen er et forfinet ord for netopp dette ;)

Endret av Miloine
Gjest Chantal
Skrevet

Min eks gjorde det. Rulla sammen ett bittelite stykke dopapir og tørka. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

noen steder er det pissoar, er det ikke? Der tror jeg ikke det henger noe papir.

Videre vet jeg at gutter og menn har det med å riste'n så dråpene fyker i veggen og bort på sidemannen og gud vet hvor, men det er vel ikke utenkelig at det sitter igjen litt i røret, som trusa/bokseren trekker til seg som trekkpapir når de kler på seg igjen etterpå.

De burde være litt obs på dette ja, det er motbydelig.

Det er også motbydelig med de dråpene de rister hit og dit.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Er ikke bare-bare å tørke når tissen er kjempeliten.

Gjest Gjest
Skrevet
Videre vet jeg at gutter og menn har det med å riste'n så dråpene fyker i veggen og bort på sidemannen og gud vet hvor

Fikk et litt ekkelt bilde i hodet nå :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Er ikke bare-bare å tørke når tissen er kjempeliten.

Den er neppe mindre enn hos jenter hvor det kun er et hull.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Den er neppe mindre enn hos jenter hvor det kun er et hull.

Men som du sikkert har lagt merke til, er konstruksjonen en helt annen. Kan ikke sammenligne innendørs og utendørs anlegg.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, det har du nok rett i, men jeg mener like fullt at det nesten må være lettere for gutter å finne tuppen på tuten sin enn det er for jenter å finne riktig sted. Men vi klarer det.

Skrevet (endret)

Æj... Hvis buksa trekker til seg pisset, så er det jo ikkeno grund til å bruke dopapir, hærregud... Det er jo bare bortkasta energi!

Uansett har jeg hørt at man skader etleraant i pikken når man ristærn, så man burde heller "melke" den. Alt for å slippe å tørke tissefanten! Dopapir er umenneskelig, å jeg er sikker på at det er det som gjør at dere får mensen!

Endret av Yme
Skrevet

:grine2: glimrende tråd!! :grine2:

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Yme!! Når til og med JEG blir uvel av deg, så har du gått for langt :fy_fy:

På den annen side og etter nøye vurderinger så vet jeg at jeg like gjerne kan gi opp.

Endret av mysan
Gjest Bellatrix
Skrevet
Æj... Hvis buksa trekker til seg pisset, så er det jo ikkeno grund til å bruke dopapir, hærregud... Det er jo bare bortkasta energi!

Uansett har jeg hørt at man skader etleraant i pikken når man ristærn, så man burde heller "melke" den. Alt for å slippe å tørke tissefanten! Dopapir er umenneskelig, å jeg er sikker på at det er det som gjør at dere får mensen!

:ler:

Gjest d'Arc
Skrevet

Mens er gøy! :frustrert:

Gjest Miloine
Skrevet
Yme!! Når til og med JEG blir uvel av deg, så har du gått for langt  :fy_fy:

På den annen side og etter nøye vurderinger så vet jeg at jeg like gjerne kan gi opp.

:ler: Yme holdt kjeft han, og hørte på a mor!

Yme er god han sååå :klem:

Selv mener jeg at det er en uting at det ikke henger papir på veggen der det kun er pissoar (vet det, for jeg har 2 gutter i huset)

Det å tørke av tissefanten etter et tissebesøk bør bli "barnndomslære" Finner det lite atraktivt uansett hva slags hensikter jeg har (har samboer, han heter forresten Geir som T.S. ;) )

Dersom det kommer bort en rimelig ok fyr og prater med samboer og meg, og han har en bommulsbukse som det er en tydelig urinflekk "midt" på, så.... :sjenert: nei, vil ikke snakk så lenge med han....

GUTTER (ikke alle, men de det gjelder), tørk dere etter et dobesøk uansett om dere kun har tissa! Av og til så er det så tydelig at dere ikke har gjort det.

Vet at det ikke finns doruller rundt etthvert pissoar ,men det finns da papir inne på dobåsene i det minste... ;)

Skrevet

Tørke seg på tissen... :roll:

Skrevet

Hmm... Av en eller annen grunn (ja, jeg vet egentlig hvorfor, men vil ikke si det) synes jeg det er ekkelt med gutter som tørker tissefanten sin med papir. Snodig i grunnen, siden jeg synes tiss på buksa er like ekkelt. HJELP MEG! :sad:

Gjest Gjest
Skrevet
Yme!! Når til og med JEG blir uvel av deg, så har du gått for langt  :fy_fy:

Nja, du har fått en meldig fra en fast bruker om akkurat det på tråden om SONING! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm... Av en eller annen grunn (ja, jeg vet egentlig hvorfor, men vil ikke si det) synes jeg det er ekkelt med gutter som tørker tissefanten sin med papir. Snodig i grunnen, siden jeg synes tiss på buksa er like ekkelt. HJELP MEG!  :sad:

Hva med en egen urinklut, ikke papir men en klut, du er jente så du må vaske den etter ca. 70 tørk! ;)

Skrevet
Hva med en egen urinklut, ikke papir men en klut, du er jente så du må vaske den etter ca. 70 tørk!  ;)

Ugh. Hva skal jeg med en urinklut? :riste: For en tanke huffhuffhuff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...