floyel Skrevet 10. desember 2002 #1 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei! Jeg synes det er på tide å investere i en god øyenkrem, og prøvde i dag Dermalogica sin Multivitamin Powerfirm. Det var en skuffelse. Har følt at jeg har hatt leamus i områdene rundt øynene i hele dag. Og nå lurer jeg på om det er A-vitaminsyra som er synderen. Er ikke A-vitaminsyre det man sprøyter inn for å bedøve huden, slik at rynkene skal vises mindre? I det hele tatt skulle jeg ønske jeg visste mer om hva som var i de forskjellige kremene, og hvordan det virket på huden. Jeg skulle ønske at jeg kunne lese innholdsfortegnelsen til en hudkrem og avgjøre om den passet for meg eller ikke. Foreløpig er dette alt jeg vet: Fuktighetsgivende stoffer Urea/Karbamid Oppløsning av stivnet hud (føtter o.l): Salinsyre Mot kviser: Basironsyre? (Det aktive stoffet i Basiron). Noen som vet noe mer? Medisinske oppslagsverk har nesten ingen informasjon om hudpleie, og jeg synes ikke de ansatte ved hudpleiesalonger eller i parfymeri virker som om de har så mye peilig på kjemi og biologi heller.. Mvh Fløyel PS: Tips til en god øyenkrem tas i mot med takk.. Er i midten av 20-åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mira79 utlogget Skrevet 11. desember 2002 #2 Del Skrevet 11. desember 2002 Litt om Multivitamin Power Firm: En virkningsfull behandling for øye- og leppeområdet som reparerer, strammer opp og korrigerer og beskytter mot for tidlig aldring. En myk, behagelig silikongele med A, C og E-vitaminer og rød alge som strammer opp, reduserer fine linjer og reverserer tidligere skader på huden. Gjør også at leppestiften sitter bedre. Hudtype: Alle Vitamin C, A , E – er de kraftigste antioksidantene blant vitaminene. Sammen danner de et unikt skjold mot såkalte frie radikaler som konstant angriper enhver celle. Tror egentlig ikke at det er ingrediensene i kremen som er årsaken til din misnøye, vi er så forskjellige, og den passer nok best til kvinner/menn fra 40 og oppover. Det er nok basen du ikke liker, følelsen av at den ligger utenpå. Jeg fikk den samme følelsen når jeg prøvde Multivitamin Power Firm, men siden jeg liker Dermalogica så godt så prøvde jeg i stedet Dermalogica`s Total Eye Care. Her står det litt om den: TOTAL EYE CARE - En rik, oppstrammende krem som restrukturerer og beskytter det sarte øyeområdet. Milde fruktsyrer glatter og fornyer huden, mens et ikke-irriterende solfilter beskytter mot solskader. Optiske lysbrytere og lindrende planteekstrakter reduserer mørke ringer og poser under øynene. Hudtype: Alle Jeg kommer ALDRI. God konsistens som trekker godt inn i huden. Får du en prøve på den så vit at den har en litt annen konsistens enn den som er på tuben du kjøper. Litt dumt...men men... Dessuten så har den solfaktor, noe som også er positivt. Jeg anbefaler deg å oppsøke stedet der du kjøpte den for å få byttet den inn mot Total Eye Care. Får du ikke gjort det der så kontakt levrandøren for Dermalogica, se www.tekon.no, siden man ikke kan legge ut nummer her, så finner du nok det på siden deres. Der er de veldig hyggelige. Håper og tror helt sikkert at du vil bli fornøyd med Total Eye Care. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå