Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hei Dette kunne ha blitt en bok hvis jeg skulle ha skrevet ned alt så jeg tar det kort: Jeg vil ut av forholdet jeg er i (har vært sammen i 4 år), men ønsker ikke å såre han på noen måte for det er ikke hans skyld at jeg vil ut. Men hva skal jeg si? Kan jo ikke bare si hadet og gå? Noen gode forslag på hva man kan si? vi har alltid vært flinke til å snakke sammen men nå har jeg stoppet opp. tips?
Gjest 1111 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Det er ingenting du kan si eller la være å si for å ikke såre kjæresten din når du går ut av forholdet, så akkurat det kan du bare glemme. Men hva med å være ærlig? Tenk godt gjennom hvorfor du vil ut av forholdet og forklar det til ham; det er den beste måten å gjøre det på.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Nei det var vel egentlig ikke sånn jeg mente det. Han aner ingen ting stakkar selv om han skjønner at ting ikke er som de burde være, men hvordan starter du en setning til en du har vært sammen med i flere år? Kan jo ikke bare si: jeg gidder ikke dette her mer jeg?? Eller kan man det.. har aldri slått opp med noen i et seriøst forhold før
Gjest 1111 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du sier vel rett og slett noe slikt som at; "jeg må snakke med deg, kan du sette deg ned her med meg litt?". Deretter forklarer du hvordan du føler det er akkurat nå og og sier at du ikke ønsker å være i forholdet lenger. Tror det er den beste måten å gjøre det på. Endret 1. juni 2006 av Rhiakath
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Enig med Rhiakath. Det er den beste og greieste måten å gjøre det på.
Gjest padawan Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Enig med Rhiakath. Det er den beste og greieste måten å gjøre det på. ← word det er nok den beste måten det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå