Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Jeg kjøpte en kjole på ebay og kjolen skulle bli sendt fra england i sist uke. Nå har det godt 8 dager og kjolen er ennå ikke kommet til meg. Selgeren prøver å sette en trace på kjolen. Kjolen er merket med at det er en gave for å slippe å fortolle den. men er det en sjanse for at den er kommet til fortolling allikevel? hvcor i såfall må jeg henvende meg? ?? Plis hjelp meg... venter så på kjolen, tenker på den dag og natt, like trist hver dag å komme hjem til tom postkasse hvis dere vet hva jeg mener......
Gjest 1111 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Tror du må ha litt mer tålmodighet enn som så. Det kan hende at de åpner pakken i tollen til tross for at den er merket som gave, hvis det er mistanke om at det ikke er det. Den kommer nok snart
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk for at du roer meg ned... men jeg hater å vente..
Gjest 1111 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Jeg hater også å vente, og har ventet på mange pakker fra utlandet, og på noen av dem er det endel ventetid. Sånn er det bare
Gjest Skya Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Ting tar tid vet du, men den kommer nok snart. Husk: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Amalie_85 Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Når det ikke er sent som hurtig pakke (noe som er dyrere) tar det ofte hvertfall opp til 10 dager normalt sett. Men skjønner at du venter spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå