Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nå nettopp at den låta jeg har gått og nynnet på i hele dag er faktisk den nye Idol-låta. Og jeg liker den faktisk veldig godt, en fengende låt. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hørte at den visstnok skulle være mye bedre enn de forrige Idol-låtene så gledet jeg meg til å høre, men ble relativt skuffet. Syns den er kjedelig.

Skrevet

Booooooooooooooooooring!

Skrevet

Jeg syns den er ganske fengende og kjekk å høre på jeg.

Skrevet

Den er litt kjedelig og lik all annen pop, men jeg også har tatt meg selv i å gå og synge på den.

Gjest gjest1
Skrevet

Syns også den er ganske fengende men innbiller meg at jeg kan fort gå lei. MYYYYYYE bedre enn idol-låta i fjor ihvertfall, selv om det ikke skulle så mye til. ;)

Gjest Gjest1
Skrevet

Helt grei låt. Jeg husker den når man sier "idol-låten" og kan nynne på den, men den er nok ikke min favoritt. Litt typisk døgnflue-låt som vi ikke husker til neste år.

Skrevet

Boring, boring, boring. Ikke min type musikk i det hele tatt da, men likevel. Åh, jeg er møkklei Idol, men av en eller annen grunn følger jeg med med et halvt øye. Jeg må være masochistisk anlagt.

Gjest singel!
Skrevet

...tralala-a-a-a....

Nynner i kor med Skya!

Fine sangen, fengende synes jeg også :) (kan hende jeg er litt fjortis ennå jeg da.. :sjenert: )

Skrevet

Syns den er fin og den blir garantert en sommer hit...etter sommern dør den og det er helt greit for da er jeg forlengst lei.

Den er den beste Idol låta siden She's so high. MYYYYYYYE bedre enn både Kjartan og Joruns sanger....

Skrevet

Syns den er helt grei å høre på, sommermusikk! :)

Men er det er helt ny sang? Syns eg har hørt den før, eller kanskje det bare er en som ligner?

Skrevet
:digge: Tar meg i nynne på den ofte. Synes den er fengende, sikkert en dørgnflue, men jeg lar meg rive med! :-D
Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som en typisk grand prix låt! Æsj. De har dårlig smak.

Skrevet

De skrøt sånn av den sangen så jeg trodde det skulle være noe helt annet enn de andre sangene. Men syns de er nesten identiske jeg. Kanskje å ta litt i, men ser ikke helt den store forskjellen!

Gjest meya84
Skrevet

Grei nok, men ikke noe mer :)

She so high er helt klart den beste ja! Syns standing tall var bra å jeg, hadde bare noe andre sunget den :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Den er veldig fengende, men det er ikke akkurat min type musikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Goooooooooooooooooooooooooooo sangen :)

ååå, den er super fin syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...