Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Kva gjenstår å gjere før de skal gifte dykk? Mannen og eg skal lage ein oversikt over kva som gjenstår å gjere til bryllupet i helga, hadde vore kjekt å samanlikna litt med dykk andre! Kva med å lime inn to-do-lister, så vi kan samanlikne og sørge for at vi ikkje glømmer noko?
afr0dite Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 tror vi er ferdige! ← THANX!! Ser det ut som jeg trenger mer stress nå!? :grine2: Løpe til eksamensboka! (Gikk det bra på eksamen veslo? Gratulerer med overstått!)
Lykketrollet Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 THANX!! Ser det ut som jeg trenger mer stress nå!? :grine2: Løpe til eksamensboka! (Gikk det bra på eksamen veslo? Gratulerer med overstått!) ← Det går så bra så! Jeg har en 4dager lang eksamen fra tirsdag i neste uke, så jeg hadde satset på å bli ferdig til da. Kommer i alle fall ikke på mer å gjøre.... Mulig det pluttselig dukker opp noe når jeg får se listene deres!
afr0dite Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Det går så bra så! Jeg har en 4dager lang eksamen fra tirsdag i neste uke, så jeg hadde satset på å bli ferdig til da. Kommer i alle fall ikke på mer å gjøre.... Mulig det pluttselig dukker opp noe når jeg får se listene deres! ← Hvilke lister? :grine2: :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 (Gikk det bra på eksamen veslo? Gratulerer med overstått!) ← Det gjekk veldig bra faktisk! Herlig å vere ferdig!
Lykketrollet Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Hvilke lister? :grine2: :grine2: ← :grine2: Herlig!
Gjest Svimle Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg har igjen å kjøpe inn pyramidelys, makeup og brudepikesko. Før vi drar herfra. Når vi er kommet til destinasjonen gjenstår det å kjøpe en kaketopp, kaffeservietter og drinkglass. Godterier til barna må også handles inn. Bordkort tenkte jeg å starte produksjonen på i kveld faktisk, og bryllupsprogrammene vil jeg har ferdige før vi drar. Ellers trooooor jeg at det meste er på plass, men kan jo være det dukker opp noe hvis det kommer noen lister på plass her, hehe! Endret 1. juni 2006 av BecomingBride
Gjest Markblomsten Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Vi skal lage lister i helga, så da skal jeg lime dem inn her Vi har i grunnen full kontroll, men likevel er det en hel del som gjenstår å gjøre
Gjest Fruktkake Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Vi gifter oss om to uker, og dette har vi igjen: - Kjøpe inn materiell til bordpynten, lys, servietter - Lage ferdig bordkortene - Kjøpe brudesko og undertøy/strømper - Lage kirkeprogram - Bestemme hvordan bryllupskaka skal se ut - Skrive tale... hjelp... - Bestille time til manikyr - Ringe solisten og høre hvordan han ligger an i forhold til innøving av ny sang - Samtale med presten - Få bekreftelse på at bilen vi skal låne er klar - Bestemt forretten - Bestemme velkomstdrink - Lage takk for maten-sang - Hente ringene hos gullsmeden - Finne en person som vil lese tekst fra Bibelen (mulig vi bare får presten til å gjøre det) Ellers er det andre ting også, men det har vi satt andre folk til å gjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Trur det er dette som gjenstår hos oss: Planleggings-kalender: juni Uke 22 4 sø - sy dukar og gardin-forheng - lage ei sjekkliste over kven som har kontroll over kva og korleis - lag ferdig kjøreplan - fordele ymse som ikkje allereie er fordelt, jmf. kven skal gjere kva-lista ________________________________________________________________ Uke 23 5 ma - tilpassing av kjolen min og brudepikekjolane - bestille frukt på MEGA - samtale med toastmaster? - overføre peng til bartender, barnevakt og keyboard-gut - mail med kjøreplan til alle involverte - begynne og avfotografere og scanne barndoms-bilete vi skal ha i lysbilete-show - snakke med prest om øving - sørge for at pappa får bestilt vin - lage ferdig sider som skal vere i gjesteboka, sjå inspirasjon - sy brudeveske (få med ekstra stoff frå sydama), sjå etter mannfolk-antrekk 6 ti - valsekurs! - sjå etter glass vi kan låne på ungdomsskulen 7 on 8 to - skrive ferdig liste over kva slags bilete vi ynskjer skal bli tatt 9 fr - ringe hestefolk ang. transport frå kyrkja - ringe dei som har kjølerom - få låne klasserom, kjøleskap på skulen - ordne med kaker 10 lø - mannen støyper zink-fat - lag og send detaljerte kjøreplanar til alle involverte, sjå oversikts-liste - printe kyrkjeprogram - Lage bordplan, og print og laminer - lage lyspynt? - finn ut kven som skal hente bryllupskaka 11 sø - skrive ferdig tale til mannen - gjer ferdig alle laminerings-ting: barkart, "utstilling", TPM-forklaring, osv.. * lage liste over det vi må ta med til lokalet: - sjokoladefontene og sjokolade - liten frys? - den elektriske kjølebagen til svigerfar (til is, hugs å spørre om å få låne) - mikroen - serviettar, plastglass, drikkevarer, frukt osv... - laste ned musikk til bryllupet, ta ein musikkprat med venninne S og få swing-tips frå T og I __________________________________________________________________ Uke 24 12 ma - send notis til HF og VTB om bryllup - lage bordplan, hugs å sette usikre ytst - Bekrefte alle bestillinger 13 ti - finn ut kor pc og høgtalarar skal stå og kor projektor skal henge - skal vi ha eigen pc med minne-kortlesar? Kven sin pc? Lag TPM-forklaring til PC-bruk - kven skal vere ansvarleg for diverse? 14 on - kven hjelper til med å rydde? 15 to - hente dukar og glas hos nurseBetty? - Tider til kokkar/servering ol - Lage barkart i samråd med bartender, laminere 16 fr - Melde frå om namne-endring 17 lø - Utdrikningslag!?!?!? 18 sø - Lag handleliste for matvarer og resterande drikke ___________________________________________________________________ Uke 25 - siste veka 19 ma - frist for å komme med songar - samtale med prest? - Handle inn matvarer til festen 20 ti - printe kyrkje-program og innside av songhefter 21 on - kjøp inn drikkevarer og anna stæsj Printe bordplan i stort format ordne Neglar? 22 to - sette på plass bord og små-pynte? - mannen hentar dressen sin 23 fr - hente frukt til fest - pynting - grilling for ankomne gjester 24 lø - 25 sø - rydding ___________________________________________________________________ Uke 26 - lag ferdig takkekort - send ut takkekort - skriv ut bryllupsdagbok - send bryllupsbilete til lokalavisa
Netten Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 Vi gifter oss på lørdag og har dette igjen: - Lage bordkort - Bestille pedikyr - Bestille frisør (mannen) - Møte med prest - Printe ut kirkeprogram - Sette sammen sanghefter (mamma og pappa fikser) - Lage ferdig bordkartet på pc, printe ut - Kjøpe lys, servietter, tannpirkere og annet stæsj - Møte med toastmaster - Få flere til å bake kaker, evt. bake selv - Kjøpe og lage gjestebok - Lage quiz? - Danse masse! Øve inn valsen til Tir 'na Noir - Lage liste over hvilke bilder vi ønsker og hvem som skal ta dem - Skrive tale til mannen.....HJELP! Har ikke fått begynt pga eksamener.... - Skaffe "barnevakt" til katten Det var det jeg kom på akkurat nå...
Lassie Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 Tror vi ligger ganske bra an, det er over en måned igjen og det jeg kan komme på at vi har igjen er: * levere noter til organisten (solistens sanger) * kopiere opp kirkeprogrammet * montere sammen bordkortene * manikyr * bestemme hvordan pyntingen av kirken skal se ut * jeg må antageligvis ha nye brudesko (de er for store uansett hva jeg gjør...) * sy inn kjolen * hente mannens sjakett * lage kjøreplan for dagen * skrive taler * ordne bordplassering * ordne gjestebok-sidene (i bryllupsscrapbooken) * sende mail til gjestene med diverse nyttig info * gi ønskeliste til flere som har etterspurt * en eller to siste hårprøvingstimer * en sminke-prøvingstime til * bestille brudebukett og corsage Jeg kommer ikke på noe mer nå, men det kan jo hende det dukker opp litt småtterier etterhvert. Men vi ligger bra an, synes jeg! Har tenkt å ta brudebukett-sakene neste uke, blomsterbutikken ligger like ved oss her så det går kjapt, særlig med den hyggelige dama der
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har igjen å få brudekjolen min,kjøpe sko i usa +hårpynt, stripe etterveksten og pakke:) Har fått alle papirene(OMSIDERS!) og skal leige tux til mannen i Las Vegas. OG ja finne et sted å gifte oss(er nesten sikker på hvor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå