Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis jeg skulle godt rundt å skammet meg for alt det dumme kvinnfolk gjør, hadde jeg ikke hatt tid til å gjøre noe annet.

amen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje det var han selv som synes det hele var litt rart og "pinlig" og dermed leste mer i disse damenes kanskje fleipete kommentarer enn det som var reelt.

Akkurat det satt jeg også og tenkte...

Gjest Gjest_Bodil_*
Skrevet
Så jeg trur at enten juger du, eller så har samboeren din overdrevet det en smule.....

Det synes jeg var å gå overstreken å påstå at noen lyver. :frustrert:

Gjest Miloine
Skrevet
Kanskje det var han selv som synes det hele var litt rart og "pinlig" og dermed leste mer i disse damenes kanskje fleipete kommentarer enn det som var reelt.

Det tror jeg også! Syns det er uhørt av gjest over her å si at TS. kanskje juger. Vi er alle forskjellige og reagerer dermed også forskjellg i gitte situasjoner.

Jeg syns du skal være med han neste gang han er på utkikk etter dette forkle, så blir det mindre ”pinlig” for han. (hvis han ikke har fått tak i det enda)

De forklene som var på den linken over her er jo kjempefine og ”gammeldagse” og en syerske kan fort sy et slikt et (sikkert)

Ellers er jeg enig i at kvinner er fæle på å hviske å tiske om ”mye rart” men dette gjelder absolut ikke kvinner generelt.

Jeg finner det merkelig at dette skjedde i alle butikkene han var innom, og tror derfor at din mann oppfattet dette på en annen måte enn det var ment! Hva du/han legger i hvisking og tisking, kan rett og slett være at den ekspeditøren som ble spurt, spurte en annen om de visste noe om dette forkle, og dermed oppfattet din mann det som om de hvisket om han og ikke forkle.

Det er jo ikke uvanlig for en mann å gå å kjøpe et forkle uansett om det er av den nye sorten eller den gammeldagse sorten.Et forkle er da ikke et typisk kvinneplagg.

Min samboer kjøper gjerne bind og OB. til meg, og har enda ikke oppfattet at noen syns dette er rart! Hadde noen kommet med en bemerkning om dette hadde han fleipet tilbake om det, da det mest sannsynlig ikke var ment som nedlatende fra ekspeditørens side!

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg er tilbøyelig til å tro at samboeren din var litt overfølsom, og at han tolket signalene fra butikkpersonalet litt feil. Hvis han syntes det var litt flaut å spørre etter noe sånt, var han sikkert ekstra nervøs og dermed er det lett å se ting i litt feil lys. Jeg har iallefall vanskelig for å tro at alle kvinner er sånn som du beskriver.

Kanskje var de midt i en privat samtale om noe morsomt (ikke profesjonelt, men det skjer likevel), kanskje prøvde de bare å bryte isen og småflørte litt med ham (hvis han var litt nervøs så kunne det lett tolkes som noe annet). Kanskje beskrev han det han skulle ha på en litt utypisk måte, slik at de ble litt lattermilde (uten at de synes han var merkelig av den grunn). Jeg har selv jobbet i butikk og som regel klarte jeg å tolke kunden riktig, slik at jeg visste om jeg kunne dra en vits for å få opp stemningen. Men noen ganger tok jeg feil, og det kan jo hende at det var nettopp det som skjedde her? Jeg tviler på at de bevisst gikk inn for å få ham til å føle seg dum.

Kan du ikke bli med ham neste gang, så slipper han å gjøre det alene hvis han synes det ble vanskelig?

Gjest Pjusk
Skrevet

Det høres jo ut som du tror det er en konspirasjon på gang på tvers av firma og yreke. Butikkmedarbeider, syersker og leverandører har alle gått sammen om å mobbe mannen din som nå har blitt nedbrutt.... Jeg er enig i det flere sier her - jeg tror kanskje han overreagerer!

Men uansett; Lykke til i jakten på et forkle. Og en gjest var jo så flink og fant en link. Hvorfor ikke benytte seg av den?

Skrevet

De har nå skaffet forkleet. Tusen takk for alle positive og mindre positive tilbakemeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...