Gå til innhold

presset hvitløk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

...eller du river feddene på et rivjern. Bruker aldri hvitløkspresse, jeg. Finhakker eller river.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
...eller du river feddene på et rivjern. Bruker aldri hvitløkspresse, jeg. Finhakker eller river.

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.

Husker ikke hvem, men en eller annen kjendiskokk uttalte en gang at hvitløkspresse var for feiginger :ler: . Hvitløken ble nemlig best når man hakket den.....

Ikke vet jeg, men jeg foretrekker å hakke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hvem, men en eller annen kjendiskokk uttalte en gang at hvitløkspresse var for feiginger :ler: . Hvitløken ble nemlig best når man hakket den.....

Det kommer vel an på hva den skal brukes til. Jeg hakker som oftest, men til dressinger o.l. vil jeg ikke kjenne hvitløksbiter, så da presser jeg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har skaffet meg et sånt "hvitløks- kort" til å mose den på, og er kjempefornøyd. Men jeg bruker den da i gryter ol, skal den stekes kan den godt være i biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise-Lotte

Jeg deler den med kniv - også når jeg har den i hvitløksdressing. Men så elsker jeg at det er biter av hvitløk i dressingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har skaffet meg et sånt "hvitløks- kort" til å mose den på, og er kjempefornøyd. Men jeg bruker den da i gryter ol, skal den stekes kan den godt være i biter.

Jeg har også et slikt kort, men synes ikke noe om det. Tar jo 100 år å mose et fedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...