Thomasine Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Jeg abbonerer, og har gjort det i over 1 år nå, både på Shape Up og på I form. Nå tror dere sikkert jeg er den "helsefriken"..., men det er jeg absolutt ikke... (...hadde det bare vært så vel... ) Jeg trenger ikke abbonere på to så like blader - bortkastet, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilket blad jeg bør beholde... Det ene er dyrere enn det andre, mens det andre kommer så ofte som hver 3.uke... (litt i overkant kanskje...:klø Noen som kjenner til begge og vil anbefale meg/råde meg til det ene eller andre?? Evt. snakke varmt for et av bladene?
Thomasine Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 I Form, mye mer pålitelig enn Shape Up. ← Hvordan da? :klø: Står det ikke korrekte ting...?
Gjest Malina Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ingen tvil; Iform-bladet! Endret 2. juni 2006 av Malina
Thomasine Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2006 Ja, det er tydelig at folk foretrekker I Form, men hvorfor? :klø:
Englepus Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Shape up er mer som Det nye syns jeg. I form virker mer seriøst. Endret 2. juni 2006 av Englepus
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 nå har jeg aldri trent, men jeg har kjøpt Shape Up noen ganger og ble positivt overrasket I form hart jeg aldri lest...
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Jeg liker best iform, synes der står mest treningsnyttige ting der. Litt mye reklame i shapeup. Men jeg har lest mye mer iform enn shapeup da.
Gjest joje Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes I form er best. Det fokuserer mer på trening og helse generelt, mens Shape Up ligner litt på Det Nye og lignende blader med en dash av trenings-/velværetips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå