Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har bært for mye på sønnen min, eller trillet for lite tur men vi trillet til senteret og butikken ofte når han var yngre så jeg vet ikke hva det kan være jeg... han hater i hvertfall å sitte i vogn!! Utrolig slitsomt, jeg elsker jo å trille og gå tur, men neida, han vrir seg og hyler hvis jeg prøver å sette han i vognen.. noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er gammel nok til å gå selv ville jeg latt ham gjøre det.

Gjest Miloine
Skrevet

Enig med Trille, men dersom han må sitte i vognen av og til, kan du kanskje kjøpe et sånt ratt du fester på vogna. Kanskje han syns det blir festligere da ;)

Skrevet

Det er egentlig helt naturlig at barn ikke vil sitte i vogn lenge om gangen. Jeg pleier å bære eldstejenta min i en ergo bæresele. Den er utrolig behagelig, bæres på ryggen, men kan også brukes på magen. Kan ikke sammenlignes med babybjørn, de er så utrolig vonde, ja også bare for babyer.

Jeg kan bære jenta mi på tre år i lange tider med den, og hun bare elsker å sitte i den. :)

Gjest Gjest
Skrevet

monter et ratt med ei tute på,det synes unger er kjekt

Skrevet
Det er egentlig helt naturlig at barn ikke vil sitte i vogn lenge om gangen. Jeg pleier å bære eldstejenta min i en ergo bæresele. Den er utrolig behagelig, bæres på ryggen, men kan også brukes på magen. Kan ikke sammenlignes med babybjørn, de er så utrolig vonde, ja også bare for babyer.

Jeg kan bære jenta mi på tre år i lange tider med den, og hun bare elsker å sitte i den. :)

Hvor har du kjøpt denne, og hvilket merke er det? Han går ikke enda nei.. det er kanskje vanlig.. syns bare alle andre barn til mine venninner storkoser seg i vogna jeg, når vi er på tur sammen og sånn, barna deres koser seg i vognene mens min vil ut med en gang, slitsomt... men jeg skal se etter sånn ratt noen av dere anbefaler!

Skrevet

Kva vogn har du?

Min 2åring elskar å sitte i vogn- men vi har trilla nesten kvar dag sidan han var født da- så han er godt vandt.

Vi har ein 3-hjuling med kjøreretninga framover. Den er kjempegod- han sit godt og har full oversikt. Min likar også betre når han får sitte "laust og ledig" framfor å være pakka inn i mange lag klè,dyne og pledd (eg ser ofte folk som har dette på ungane sine- og gjerne inne i butikkar- ikkje rart ungane ikkje likar å sitte i vogn.. Nå seie ikkje eg at det gjeld det altså ;))

Eg har ei emmaljunga duo også- og når eg starta turen har eg han mot meg- og når han begynne å bli lei snur eg han. Det er alltid kjekkare å sjå fram- så eg ville prøvd det.

Gjest singel!
Skrevet

Jeg lurer også på hvor man får tak i det???link til nettside eller noe hadde vært fint :)

Skrevet

Den var fin!

Fick låna en BabyBjörn bärsele till sonen när han var liten, och har en begagnad bermes som jag själv satt i som liten. Båda fungerade bra tycker jag men med nästa baby blir det kanske mer bärande?

Skrevet

Det er vel bare sånn at ikke alle barn trives i vogna. Når vi går tur ender vi ofte opp med at 4 åringen vil sitte i vogna, mens toåringen min vil gå!

Skrevet
Vil tro det er denne:

http://www.babyslynga.no/ergo.htm

?

Jepp. Den er utrolig behagelig. Noe av det lureste jeg har kjøpt. Den kan også brettes sammen så den blir ganske så liten, lett å ta med.

Jeg syns det var tyngre å bære jenta mi i babybjørn når hun var tre uker, enn det er å bære henne i ergoen nå når hun er tre år. Babybjørnen er vondt både for rygg å skuldre, mens ergoen er mye bedre tilpasset. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...