Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har alltid kjøpt svart maskara, men her fått litt lyst til å prøve med brun en gang. Har mørkt brunt hår, mørke øyenbryn og blå øyne. Noen her som har erfaring med hvilken farge man bør gå for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blond og foretrekker brun. Bruker likevel sort i blant, hvis jeg vil ha "pangvipper" på fest f.eks. Tror du godt kan prøve brunt ja.

Skrevet (endret)

Jeg er oxo blond, og jeg kjøper helst mørkebrun, om det er å oppdrive.

Svart som Hu i Svingen over om jeg skal fremheve xtra.

Jeg kjøper oxo farge slik at jeg kan farge de permanent på H&M om sommeren med bading osv.

Endret av M.P
Skrevet (endret)

Jeg er mellomblond, men har mørke øyenbryn. På meg blir det rart med brun mascara. Øyenvippene blir så lyse/annerledes enn øyenbrynene... Brunsvart blir hakket bedre, men jeg sverger til svart.

Edit: skriveleif...

Endret av brumma*
Skrevet

Er sjølv mørkblond, med veldig bleik hud, brune bryn og grøne auge. Eg syns eg ser sjuk ut med svart mascara, og må difor ha mørkebrun.

Skrevet

Jeg har sort hår og grønnblå øyne. Jeg har også veldig blek hud, men på meg ser alt annet enn sort maskara helt rart ut.

Skrevet

Jeg er som deg, men med grønne øyne og bruker alltid svart mascara, synes brunt blir for synlig.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har veldig mørke vipper fra før, så brunt blir feil på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er blek, har blå øyne og brunt hår, og varierer mellom mørkebrun, sort og mørkeblå. Den brune er hverdagsmascaraen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...