Gå til innhold

Jeg trenger motivasjon!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

I februar ble jeg medlem i vektklubb.no og fikk tildelt en meny på 1300 kcal pr dag.(er ikke overvektig, men har 4-5 kilo jeg vil bli kvitt).

Vel, jeg fullførte slankingen til punkt og prikke, men gikk ikke ned noe(kun vann, som kom tilbake igjen etter en uke) :sur:

3 måneder til ingen nytte..

Har tenkt å gå i gang igjen, men det har blitt med tanken.

Jeg eier ikke motivasjon.

De 3 mnd ødela alt..

Hvordan skal jeg få motivasjonen tilbake?

Tips mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Driver du med sport? Du kan jo legge ut en dagsspiseplan her, så får du mye tilbakemelding. Bli med i en av trådene her for å få drahjelp.

Det nytter ikke med skippertak, du må legge om livsstilen litt (med de par kiloene er det sikkert ikke så mye som skal til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sometimes you just feel tired.

You feel weak. And when you feel weak you feel like you wanna just give up.

But you gotta search within you, you gotta find that inner strength

and just pull that shit out of you, and get that motivation to not give up

and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.

Ofte hjelper det på motivasjonen å nå et mål sammen med noen. Slik at dere kan pushe hverandre.

Stå på! Dette klarer du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg opplevde det samme som deg, men jeg har flere kilo å ta av. Jeg levde etter vektklubbs regler i 3 mnd uten å miste så mye som en cm... Jeg trente alt fra 1-5 ganger i uka også.

Mitt problem lå vel i at jeg har lav forbrenning (jeg sjekket alt mulig hos legen og det var det hun konkluderte med) Så jeg kan ikke spise opp de kaloriene jeg trener bort. Det er drittøft i starten, og man blir forferdelig fort lei, derfor tror jeg det er viktig å ta noen slankepauser når man må holde på så iherdig.

Det løsna skikkelig da jeg ble superstreng met kostholdet, og trente kondisjon 4 dager i uka... Så det er godt mulig du må være kjempestreng for at det skal gå dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I februar ble jeg medlem i vektklubb.no og fikk tildelt en meny på 1300 kcal pr dag.(er ikke overvektig, men har 4-5 kilo jeg vil bli kvitt).

Vel, jeg fullførte slankingen til punkt og prikke, men gikk ikke ned noe(kun vann, som kom tilbake igjen etter en uke)  :sur:

3 måneder til ingen nytte..

Har tenkt å gå i gang igjen, men det har blitt med tanken.

Jeg eier ikke motivasjon.

De 3 mnd ødela alt..

Hvordan skal jeg få motivasjonen tilbake?

Tips mottas med stor takk!

Hei,

De som kan noe om fornuftig slanking finner du stort sett på ulike fitness fora.

Sjekk ut http://www.bodybuilding.com, (ikke butikkdelen), Sjekk ut forumet der og "transformations".

http://www.johnstonefitness.com

Registrer deg og sjekk ut http://www.musclemayhem.com/forums

Se på Cutting, eller Contest Preparation

Kule And

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka "motivasjon og mestring" Fagbokforlaget 2005 er glimrende, og forklarer utførlig hva som skal til for å få motivasjon - uansett felt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...