Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hvor mye bruker du på klær,sko og sminke i løpet av 1 måned? Og i hvilke butikker handler du? Hos meg går det i perioder, men spesielt nå på våren går det unna en del kroner til vår og sommergarderoben gitt Handler for det meste på H&M,Vero Moda,Voice of E. osv.....
Linselus Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Ingenting. Jeg er BLAKK! ← signerer Men hvis vi skal se på snittet, er det litt opp og ned hva jeg handler, litt vanskelig å si da jeg periodehandler...men kanskje 500 kr i snitt hver måned? (det skulle gjerne bli 6000 i året, og det høres jo ikke så fjernt ut??) Handler mest i kjedebutikker, en god del hos Match, noe hos Lene V og litt hos H&M og Vero Moda.
Gjest 1111 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 (endret) 500 kroner i mnd cirka, men så er det alle pengene jeg kan bruke på meg selv i løpet av en mnd. Jeg liker klær, så da går pengene mine dit. Jeg handler bare på H&M, resten av handlingen foregår på nettet, på sider som f.eks Ebay. Endret 1. juni 2006 av Rhiakath
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Så mye som HM-klær koster når jeg trenger dem. Skjeldent, men greit nok det!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 500 kroner i mnd cirka, men så er det alle pengene jeg kan bruke på meg selv i løpet av en mnd. Jeg liker klær, så da går pengene mine dit. Jeg handler bare på H&M, resten av handlingen foregår på nettet, på sider som f.eks Ebay. ← Hei! Kommer det toll og moms i tillegg når man handler på Ebay, eller slipper man unna det?
Gjest 1111 Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Hei! Kommer det toll og moms i tillegg når man handler på Ebay, eller slipper man unna det? ← Det slipper man så lenge man spør om de du kjøper av kan senke verdien (verdien for varen og portoen) til cirka 20 dollar, eventuelt sende varen/varene som gave. Har bestilt mye derfra og enda ikke måtte betale noe moms eller toll fordi jeg har bedt dem sette ned verdien. De fleste selgere på Ebay er villige til å gjøre dette, men det kan være lurt å spørre på forhånd om man er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå