Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor mye bruker du på klær,sko og sminke i løpet av 1 måned? Og i hvilke butikker handler du?

Hos meg går det i perioder, men spesielt nå på våren går det unna en del kroner til vår og sommergarderoben gitt :sjenert:

Handler for det meste på H&M,Vero Moda,Voice of E. osv.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Jeg er BLAKK! :sur:

Skrevet
Ingenting. Jeg er BLAKK! :sur:

signerer

Men hvis vi skal se på snittet, er det litt opp og ned hva jeg handler, litt vanskelig å si da jeg periodehandler...men kanskje 500 kr i snitt hver måned? (det skulle gjerne bli 6000 i året, og det høres jo ikke så fjernt ut??)

Handler mest i kjedebutikker, en god del hos Match, noe hos Lene V og litt hos H&M og Vero Moda.

Skrevet (endret)

500 kroner i mnd cirka, men så er det alle pengene jeg kan bruke på meg selv i løpet av en mnd. Jeg liker klær, så da går pengene mine dit.

Jeg handler bare på H&M, resten av handlingen foregår på nettet, på sider som f.eks Ebay.

Endret av Rhiakath
Gjest gjest1
Skrevet

Så mye som HM-klær koster når jeg trenger dem. Skjeldent, men greit nok det!

Gjest Gjest
Skrevet
500 kroner i mnd cirka, men så er det alle pengene jeg kan bruke på meg selv i løpet av en mnd. Jeg liker klær, så da går pengene mine dit.

Jeg handler bare på H&M, resten av handlingen foregår på nettet, på sider som f.eks Ebay.

Hei! Kommer det toll og moms i tillegg når man handler på Ebay, eller slipper man unna det?

Skrevet
Hei! Kommer det toll og moms i tillegg når man handler på Ebay, eller slipper man unna det?

Det slipper man så lenge man spør om de du kjøper av kan senke verdien (verdien for varen og portoen) til cirka 20 dollar, eventuelt sende varen/varene som gave. Har bestilt mye derfra og enda ikke måtte betale noe moms eller toll fordi jeg har bedt dem sette ned verdien.

De fleste selgere på Ebay er villige til å gjøre dette, men det kan være lurt å spørre på forhånd om man er usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...