Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mireya
Skrevet

Må ha ny mascara veldig snart.

Lurer på om noen her inne vet om Bobbi Brown er et ok merke, hvordan er kvaliteten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ei på jobb som kjøpte den. Hun sa den virket litt klumpete og gammel da hun fikk den, men etter å ha pumpet børsten opp og ned noen ganger (slik man jo egentlig aldri skal gjøre) ble den helt grei. Men hun var ikke så veldig imponert...

Hun kjøpte den forøvrig fra SN.

Skrevet
Må ha ny mascara veldig snart.

Lurer på om noen her inne vet om Bobbi Brown er et ok merke, hvordan er kvaliteten?

Jeg synes Bobbi Brown har mye fint - fargene kan virke litt kjedelige kanskje, men jeg ble sminket av en Bobbi Brown-makeupartist på Barney's for et par år siden og det ble knallfint. Jeg kjøpte selvfølgelig det meste. Eyelinerne i gel-form er suverene.

Jeg ville nok ikke ha kjøpt mascara fra Strawberrynet - Mascara er en såpass "ferskvare" som må byttes ofte, og Strawberrynet har det med å selge litt gamle ting synes jeg.

• 1 år senere...
Skrevet
Jeg synes Bobbi Brown har mye fint - fargene kan virke litt kjedelige kanskje, men jeg ble sminket av en Bobbi Brown-makeupartist på Barney's for et par år siden og det ble knallfint. Jeg kjøpte selvfølgelig det meste. Eyelinerne i gel-form er suverene.

Jeg ville nok ikke ha kjøpt mascara fra Strawberrynet - Mascara er en såpass "ferskvare" som må byttes ofte, og Strawberrynet har det med å selge litt gamle ting synes jeg.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Bobbi Brown sminke i Norge?

Jeg mener jeg leste i Elle at det endelig skulle komme til Norge nemlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...