Gjest snart forlover Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Noen som vet om noen bra kjolesider på internett? Jeg er helt blank og trenger virkelig inspirasjon... Hadde vært kjempesnilt om noen kunne hjelpe meg..
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Må det være på Internet da? Hvor i landet bor du?
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 jeg bor i oslo.. det MÅÅ ikke være på internett, men jeg syns det er greit å ha noen kjoler å kikke på på forhånd..
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 På Floyd Grunerløkka har de masse fine kjoler http://www.floydfashion.no/ (men syns ikke alle disse var like fine, har bedre utvalg i butikken)
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 På Coast i Hegdehaugsveien er det også masse nydelige kjoler! Her finner du garantert en kjole! Er helt forelsket i den butikken! *sukk* Coast
Gjest Gjest_Bare bea_* Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes Brudekjolen har mange fine. Spesielt liker jeg Rembo Styling Christiane (Her er det også mange linker til flere av leverandørene)
Gjest Gjest_bare bea_* Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 gikk nesten ut i fra at du mente brudekjoler jeg, men det gjorde du kanskje ikke Vel, linea raffaeli og rembo styling har mange fine selskapskjoler også.. dog dyre...
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 gikk nesten ut i fra at du mente brudekjoler jeg, men det gjorde du kanskje ikke Vel, linea raffaeli og rembo styling har mange fine selskapskjoler også.. dog dyre... ← Hadde nok ikke vært populært som forlover å dukke opp i en brudekjole... Hadde ikke turt å prøve selv ihvertfall..
Lykketrollet Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Kan anbefale deg denne damen på det sterkeste! www.kaidesign.no Kjolen catwalk 4 er nydelig og fås i flere farger!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 åå, kjempemasse fine kjoler.. Fått masse bra inspirasjon og jeg tror jeg vet hva jeg skal gå etter.. Jeg likte den shania-kjolen og den catwalk 4 fra kaidesign.. Men shania-kjolen er kanskje litt too much for et bryllup? Og bør jeg ha kort eller lang kjole? Hva syns dere?
Lykketrollet Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 (endret) åå, kjempemasse fine kjoler.. Fått masse bra inspirasjon og jeg tror jeg vet hva jeg skal gå etter.. Jeg likte den shania-kjolen og den catwalk 4 fra kaidesign.. Men shania-kjolen er kanskje litt too much for et bryllup? Og bør jeg ha kort eller lang kjole? Hva syns dere? ← shania syns jeg er too much ja. Catwalk 4 er nyydelig i fargene creme og hvitt! Hadde jeg hatt mailadressen din skulle jeg sendt deg et bilde av den kjolen jeg hadde tenkt å bestille. Desverre var jeg for sent ute med å finne designeren og rakk det ikke til dagen. Sender du meg en PM med mailadresse sender jeg deg bildet hvis du vil se. Syns du står fritt til å velge mellom knekort og lang kjole. Gjør det som ser best ut på deg. Kanskje du kan prate litt med bruden å høre hva hun syns... Endret 1. juni 2006 av Lykketrollet
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Gå inn i dagboka til Emma, ho har ein link til kjempefine, BILLIGE kjolar!!
Gjest 1111 Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Du kan jo ta deg en kikk på Ebay da, mye fint der.
*Emma* Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Du kan titte i dagboken min. Jeg kjøpte kjole via en butikk på Ebay. De har masse forskjellige kjoler - lange kjoler. Jeg har kjøpt to og venninda mi en. Vi betalte mellom 325 og 470 inkludert frakt pr kjole. Om du ikke passer rett inn i en str gir du dem målene dine (bryst,liv,hofte og høydre) så syr de den spesielt til deg. Det står at det tar 5-8 uker å få kjolen. Våre tok bare 3.5 uke Min er bittelitt stor over puppene, men jeg skal sy en søm på hver side så sitter den perfekt! Som sagt - både bilde av min kjole og link til butikken i dagboken min, side 12.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 http://www.divakjoler.no/index.php?id=2 Jeg skal være forlover neste år, og tror jeg kommer til å bestille herfra
yvoesp Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Nå er jo denne i utg.pkt. langt unna ditt bosted, men jeg var her ifjor og det var utrolig mye flott der... Min søster kjøpte seg forloverkjole derfra. www.divakjoler.no
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 2. juni 2007 #18 Skrevet 2. juni 2007 Hei, Ser du anbefaler en butikk på ebay, hvilken er det? Skjønte ikke det med dagboken din, har aldri vært her inne før.. Takk! Du kan titte i dagboken min. Jeg kjøpte kjole via en butikk på Ebay. De har masse forskjellige kjoler - lange kjoler. Jeg har kjøpt to og venninda mi en. Vi betalte mellom 325 og 470 inkludert frakt pr kjole. Om du ikke passer rett inn i en str gir du dem målene dine (bryst,liv,hofte og høydre) så syr de den spesielt til deg. Det står at det tar 5-8 uker å få kjolen. Våre tok bare 3.5 uke Min er bittelitt stor over puppene, men jeg skal sy en søm på hver side så sitter den perfekt! Som sagt - både bilde av min kjole og link til butikken i dagboken min, side 12.
*Emma* Skrevet 2. juni 2007 #19 Skrevet 2. juni 2007 Hei, Ser du anbefaler en butikk på ebay, hvilken er det? Skjønte ikke det med dagboken din, har aldri vært her inne før.. Takk! Jeg hadde en link i signaturen min til min bryllupsdagbok - men har fjernet linken sidne bryllupet er over Husker ikke helt hvilken butikk jeg kjøpte fra - men den er mye fint på Ebay.
Gjest 3llie Skrevet 3. juni 2007 #20 Skrevet 3. juni 2007 Jeg var nylig med min forlover og mor på kjoleshopping til dem. Vi var innom samtlige forretninger med selskapskjoler i Oslo og ente opp på Be You. Der har de stort utvalg, kjolene er ikke kjempedyre og det koster nesten ingenting å sy dem inn/legge opp siden de syr alle kjolene selv der. Servicen er også veldig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå