Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hei Hei... Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hvite stoffservietter?? Eventulet hvor mye ca prisen er på dem?? Lurer litt på om jeg ksla sette meg ned og sy av metervare, men det gikk opp for meg at jeg ikke vet hvor store de skal være... tipper 40 * 40 cm?? Takker for alle svar.
Prinsesse på erten Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Det kan du leie der du får leid duker....
flickan Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Det er flere tråder om det her på GK hvis du søker på det. Hvis du vil spare litt penger på denne posten anbefaler jeg Dunilin-servietter. Det er litt tykke papirservietter som føles nesten som stoff. Kan kjøpes på binders, samt mange større dagligvareforretninger. Å kjøpe er relativt dyrt, men vet ikke akkurat hvor dyrt.. mener å ha hørt 40-70 kr. Hvis du skal leie tror jeg du må regne med rundt 25kr pr stk.. Kan gjøres på hoteller, vaskerier, tilbords osv..
flickan Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Fant nettop noen på ikea.no,(bordtekstiler) 39kr for 2 stk. Så at de solgte hvite duker (145x220) for 79 kr per stk for de som har interesse av det..
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Hei Hei... Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hvite stoffservietter?? Eventulet hvor mye ca prisen er på dem?? Lurer litt på om jeg ksla sette meg ned og sy av metervare, men det gikk opp for meg at jeg ikke vet hvor store de skal være... tipper 40 * 40 cm?? Takker for alle svar. ← Løp på KID!! Siden de har tilbudet "ta 3 betal for 2" denne uken, har de stoffservietter til 10,-stk. Har flere farger, og kunne bestille fler dersom de ikke hadde nok da jeg var innom i Kirkeveien på Majorstua denne uken
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 vi leide på sentralvaskeriet - tror de tok 5,- stk. Fikk de ferdig strøket, leverte de tilbake i en sekk skitne og krøllete... passet oss utmerket. Vi leide også duker der - 25,- meteren tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 KJøper på til bords til 75kr stykket. Hvor store de er spørs hvordan du skal bruke dem. De vi kjøpte var 50x50, og vi kunne ikke ha mindre. De på Princess var i alle fall altfor små!!! Ellers kan du jo sy selv da...
Huldra:) Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Vi så på noen på Hansen & Dysvik til 14,80kr. i samme serie som dukene våre.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 KJøper på til bords til 75kr stykket. Hvor store de er spørs hvordan du skal bruke dem. De vi kjøpte var 50x50, og vi kunne ikke ha mindre. De på Princess var i alle fall altfor små!!! Ellers kan du jo sy selv da... ← Våre Dunilin-servietter er 48*48 cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå