Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om dette er riktig tråd, men jeg husker et spill som het MIstenkt, som jeg synes var så fantastisk morsomt. Men jeg klarer ikke å oppdrive det noe som helst sted! Er det noen som vet hvor man kan få tak i det?

Evt hva det heter på engelsk, så jeg kan lete utenfor Norges grenser?

*håpehåpehåpe*

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Cluedo på engelsk ;)

Skrevet
Cluedo på engelsk ;)

Men jeg mener ikke den enkle versjonen, jeg mener den som kom i en svart kvadratisk boks som var mye vanskeligere enn den smale avlange røde boksen.

Var det forståelig? :forvirra::ler:

Skrevet

Jeg husker det også, morsomt. For det var der du hadde alle våpnene (i miniatyr), rommene (brettet) og personene (kort)?

Men har ikke sett det noe sted jeg heller, men skal holde øynene åpne! ;)

Skrevet

"Mistenkt" er ute av produksjon- dessverre! Det var et utrolig artig spill. :) Kanskje du kan finne det brukt et eller annet sted?

Gjest Catwoman
Skrevet

Mistenkt er et veldig morsomt spill. Jeg har det enda faktisk :)

Skrevet
Mistenkt er et veldig morsomt spill. Jeg har det enda faktisk  :)

Gi i gave til snille meg??? :sjenert::plystre::sexy::kyss::enig:

:grine2:

Det som har tre sånne plastikkdingser til kortene, og så er det ulike farger og tall i hjørnene som gir spor om hvem morderen, våpnet og rommet kan være? Ikke det kjedelige der man putter kortene inn i en papirdings, som er mye enklere?

Har prøvd på qxl uten hell, og har lett på ebay også, men er ikke så dreven. Eneste jeg fant var den enkle versjonen. Og den er ikke noe morsom!!!

Noen andre ideer til steder jeg kan lete? Har prøvd loppemarkeder også!

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)
Det som har tre sånne plastikkdingser til kortene, og så er det ulike farger og tall i hjørnene som gir spor om hvem morderen, våpnet og rommet kan være?

Jepp. Så kan du få beskjeder som se under luken nederst til høyre på den beige morkortholderen - spillet ligger en stor svart eske.

Den andre versjonen av spillet har jeg aldri vært borti.

Husker vi spilte det masse før, men det er lenge siden nå. Kanskje jeg skal få noen til å være med å spille igjen. Husker vi hadde det veldig moro, men da var jeg jo litt yngre enn jeg er nå og da.

Endret av Catwoman
Skrevet
Jepp. Så kan du få beskjeder som se under luken nederst til høyre på den beige morkortholderen - spillet ligger en stor svart eske.

Den andre versjonen av spillet har jeg aldri vært borti.

Husker vi spilte det masse før, men det er lenge siden nå. Kanskje jeg skal få noen til å være med å spille igjen. Husker vi hadde det veldig moro, men da var jeg jo litt yngre enn jeg er nå og da.

Jaaa! Det er det jeg mener!!! Å! Det er så morsomt! Hvorfor finner jeg det ikke noe sted!! Si i fra hvis du ikke finner noen som vil spille med deg og heller vil gi spillet til meg! Eller spille med MEG! :grine2:

Gjest Gjest
Skrevet

Cluedo er som nevnt barneversjonen. Voksenversjonen heter Clue og er det samme som mistenkt tror jeg.

Gjest Catwoman
Skrevet
Jaaa! Det er det jeg mener!!! Å! Det er så morsomt! Hvorfor finner jeg det ikke noe sted!! Si i fra hvis du ikke finner noen som vil spille med deg og heller vil gi spillet til meg! Eller spille med MEG!  :grine2:

Du må gjerne komme å spille med meg. :mrgreen:

Skrevet

Jaa, dette spilte vi alltid som små. Det vil si, vi kunne inne reglene, så vi bare lekte med de små våpnene og morderkortene. At vi annenhver gang skulle gjette hvem den andre hadde valgt som morder osv.

Gøy.

Må spørre om venninnen min fortsatt har spillet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...