Cuba Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Har så lyst til å bestille litt klær fra HM, men får ikke lønn før 11. juni og det er jo så leeeenge!! Men er det noen betalingsmåte hvor man kan få en faktura eller noe? Og hvor langt tid tar det før jeg evnt. får klærne? Om det tar to uker, kan jeg betale når jeg henter klærne eller noe da?
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Kan du ikke be om å få pakken i oppkrav da? Det var slik alt postordresalg ble gjort før i verden, og jeg kan ikke begripe at det er slutt på det?
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Se her: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcust...display=payment
India Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 På H&M kan du enten ta på oppkrav, da betaler du når du henter pakken. Eller du kan også søke om månedsfaktura, da betaler du ingenting når du henter pakken. regninga kommer ca en mnd etter kjøp og da kan du enten betale hele beløpet eller betale litt hver mnd. Da kan du handle for opptil 3000 kr. Pakkene kommer etter ca en uke, de kan vel ligge på postkontoret i 14 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå