Gå til innhold

Hvilken treningsform liker du best?

Anbefalte innlegg

Gjest Chantal
Skrevet
Det er klart at styrketrening er det khhhuuuleste!

Er ikke så veldig glad i sykling og aan form for kondistrening... Roing går greit egentlig... menneh... Du Lita_... Jeg veit om no aant vi kan gjøre som er bra for kondisen  :sjarmor:

Hmm... skjønner ingenting... ? :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm... skjønner ingenting... ? :tunge1:

Bare ro deg unna mine slibrige komentarer!! Den smajlien der har jeg leita lenge etter og, forresten! Hvordan bruker man den??

Gjest Chantal
Skrevet
Bare ro deg unna mine slibrige komentarer!! Den smajlien der har jeg leita lenge etter og, forresten! Hvordan bruker man den??

Is-krem veheheheeeel. :sjarmor:

Skrevet
Is-krem veheheheeeel.  :sjarmor:

bare vær sån! Du er bare ute etter kroppen min uansett, akkurat som mamma!

Gjest Chantal
Skrevet
bare vær sån! Du er bare ute etter kroppen min uansett, akkurat som mamma!

Hva faen går av din mamma? :overrasket:

Skrevet (endret)
Hva faen går av din mamma?  :overrasket:

Jeg veit ikke helt... Hu ville at jeg og brorn min sku særvere toppløse her en gang! Du kan jo spørre hu sjæl da! Hu er her iblandt og kaller seg Mysan... Du har sett hu før!

Sjekk her forresten! :tunge1: Etter at jeg hækka meg inn på datan din (med mine 1337 hax0r dataskills) så fant jeg ut hvordan man bruktn... Takk for at du bare gjør livet mitt vansklig, din deilige drittsekk!

Ps. Jeg er veldig stor fænn av å bruke utropstegn :ler:

Endret av Yme
Gjest Chantal
Skrevet
Jeg veit ikke helt... Hu ville at jeg og brorn min sku særvere toppløse her en gang! Du kan jo spørre hu sjæl da! Hu er her iblandt og kaller seg Mysan... Du har sett hu før!

Sjekk her forresten! :tunge1: Etter at jeg hækka meg inn på datan din (med mine 1337 hax0r dataskills) så fant jeg ut hvordan man bruktn... Takk for at du bare gjør livet mitt vansklig, din deilige drittsekk!

Ps. Jeg er veldig stor fænn av å bruke utropstegn  :ler:

:hoho: Ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

Skrevet (endret)
:hoho: Ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

*Thihi* :sikle:

Men særriøst. Er det mange flere smajlier enn det man ser inne på lista? Nå har jeg sett innpå der hvertfall 1 gang, å jeg finnærn ikke! Blir veldig lei meg :tristbla:

Fins det flere lister? Er det en sån konspirasjon mot meg, så jeg bare får bruke den dårligste halvdelen av smajliene??

Endret av Yme
Gjest Chantal
Skrevet
Men særriøst. Er det mange flere smajlier enn det man ser inne på lista? Nå har jeg sett innpå der hvertfall 1 gang, å jeg finnærn ikke! Blir veldig lei meg :tristbla:

Fins det flere lister? Er det en sån konspirasjon mot meg, så jeg bare får bruke den dårligste halvdelen av smajliene??

Ja, helt særriøst, det er maaange lizom. Ta det opp med moddene. Kanskje de har utestengt deg i fra den andre halvdelen? :kline:

Si fra hvis du trenger en skulder å gråte på. :)

Skrevet
Ja, helt særriøst, det er maaange lizom. Ta det opp med moddene. Kanskje de har utestengt deg i fra den andre halvdelen? :kline:

Si fra hvis du trenger en skulder å gråte på. :)

Hmm... det var et generøst tilbud! Tror nesten jeg må takke ja til det... Å hvis du vil, sier ikke at jeg har lyst ellerno, men hvis du vil være toppløs/litt naken mens jeg ligger på skuldærn din, så er det greit assa.... Sier ikke at jeg vil, men hvis du vil, så er det helt greit... Ikke at jeg har lyst til det ellerno... det er ikke ett hint hvertfall.. Høhøhh... eehm... Jeg bare sier det tilfelle du vil, men ikke tør spørre, for da hadde du fått lov av meg... bare for at jeg ville være takknemlig for at jeg fikk gråte på skuldærn din... øøh... jahmm... hm? :rodme:

Gjest Chantal
Skrevet
Hmm... det var et generøst tilbud! Tror nesten jeg må takke ja til det... Å hvis du vil, sier ikke at jeg har lyst ellerno, men hvis du vil være toppløs/litt naken mens jeg ligger på skuldærn din, så er det greit assa.... Sier ikke at jeg vil, men hvis du vil, så er det helt greit... Ikke at jeg har lyst til det ellerno... det er ikke ett hint hvertfall.. Høhøhh... eehm... Jeg bare sier det tilfelle du vil, men ikke tør spørre, for da hadde du fått lov av meg... bare for at jeg ville være takknemlig for at jeg fikk gråte på skuldærn din... øøh... jahmm... hm?  :rodme:

Vi kan inngå en deal? Jeg sitter toppløs i mens du gråter på min skulder. Du gir meg 50 spenn til ....ehmm... mat ( ?) etter du har grått ferdig.

Altså... litt må jo jeg også få igjen for det her. :rodme:

Skrevet
Vi kan inngå en deal? Jeg sitter toppløs i mens du gråter på min skulder. Du gir meg 50 spenn til ....ehmm... mat ( ?) etter du har grått ferdig.

Altså... litt må jo jeg også få igjen for det her. :rodme:

50 kr?? FEMTI KRONER!?!?!? Da håper jeg virkelig du legger mer i "gråte på skulderen" enn det jeg gjorde, å jeg brukte det som en metafor på å ha sex! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...