Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte den nye deoen fra cosmica, den som skal vare i 72 t med rød kork.. men det gjorde den ikke.. var våt under armene etter bare en time, og der luktet det ikke godt heller.. og dyr var den. og attpå til så ødela den t-skjorta mi, den er gul, og deoen etterlot seg røde flekker! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så me andre ord ikke kjøp den altså :) Hører Biotherm sin deodorant er god.. Den holder ihvertfall lukt borte

Skrevet

tror jeg holder meg til min vanlige sterilan og alu.klor

Gjest Gjest
Skrevet

Men den skal jo ikke brukes om morgenen da... Den skal brukes om kvelden. Og vaskes av igjen om morgenen. Akkurat som Yerka og Aluminiumsklorid.

Da får man ingen gule flekker på klærne. For meg funker den forøvrig helt supert. Mye lenger enn 72t og.

Skrevet
Men den skal jo ikke brukes om morgenen da... Den skal brukes om kvelden. Og vaskes av igjen om morgenen. Akkurat som Yerka og Aluminiumsklorid.

Da får man ingen gule flekker på klærne. For meg funker den forøvrig helt supert. Mye lenger enn 72t og.

skal cosmica brukes slik som alu. klor??

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, det står på... Tror du kanskje må løsne litt på klistremerket på baksiden for å lese hele bruksanvisningen.

Jeg bruker den som alu. klorid, og bruker bittelitt vanlig deodorant på morgenen. Men vet egentlig ikke om jeg trenger det i det hele tatt.

Skrevet

hadde ikke åpnet på klistermerket.. takk for at du sa i fra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...