Gjest ***gjest*** Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 har en lillebror på 8 som hadde fotbalkamp igår, og jeg sa jeg skulle prøve å komme, men gubben hadde kommet med nytt kjøkken og ville få på plass det, så jeg fikk ikke dratt... guttungen har kamp igjen idag, og gubben kommer self med mer kjøkken idag (resten av det)... og jeg har sagt til lillebror at jeg skulle prøve å komme, men kunne ikke love noe, og nå er mamma drit forbanna på meg, og sier at jeg bare skuffer lillebror hele tida... hva ville dere gjort? fått unna alt rotet i leil for det ser ut som et bomba h***hus, eller gitt **** i kjøkkenet og dratt på kampen?
Amalie_85 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde dratt på kampen jeg. Tenk på hvordan han føler det. Er viktig for han.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Dra på kamp og fiks kjøkken før og etter. Dette er viktig for lillebroren din!
Far til 2 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Enig med de andre. Gi f... i kjøkkenet og dra på kampen. Noen ganger må en forsake noe for at de minste skal oppleve gleden av å bety noe. Denne gangen bør du prioritere lillebroren din.
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Bruk et par timer på lillebror du. Kjøkkenet og gubben kan du bruke resten av livet på, men små brødre blir store veldig fort...
Titti72 Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde dratt. Kampen tar ikke mer en en time. Eller ikke det engang siden han bare er 8 år.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Kommer samboeren din trekkende på et nytt kjøkken uten at du vet om det? Dersom dere holdt hverandre litt oppdatert på slike ting ville jo ikke problemet oppstått. Men dersom samboeren din faktisk kommer med et nytt kjøkken uten å ha gitt deg beskjed om det kan han ikke forvente at du endrer på planene dine på grunn av hans snodige innfall. Gå å se kampen til broren din du, og fiks kjøkken når du kommer hjem.
Gjest *Just-Me* Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Jeg vile dratt på kampen jeg!! Samboeren din burde skjønne det!!!! det er ikke så let for en 8åring å skjønne hvorfor du ikke kan komme pga et kjøkken.... Det kan du ta siden. En fotballkamp varer ikke så lenge, og det vil bety så mye for lillebroren din at du er der!!!! DRA PÅ KAMPEN!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Bruk et par timer på lillebror du. Kjøkkenet og gubben kan du bruke resten av livet på, men små brødre blir store veldig fort... ←
loffen Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Dra på kampen!! Kjøkkenet løper ikke fra deg. Det har du resten av livet på å ordne.
Gjest ***Gjest*** Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 gubben kom hjem tidlig idag, så han ordner det så det er vel ferdig når jeg kommer hjem tenker jeg... kjøkkenet var planlagt og hadde lovt at jeg ikke skulle gjøre noen avtaler denne uken for vi skulle få det ferdig.. vi har hatt så masse rot etter vi flyttet inn, og forrige uke fikk vi rydden verandaen og alle rom for søppel... også kommer nytt kjøkken og enda mere søppel... Men fikk i allefall ordnet med at jeg får dratt idag.. er ikke så mye jeg får gjort på kjøkkenet likevel... så, da er det ar å gjøre kort prosess, og gjøre seg mer eller mindre klar for en kald kveld ute på banen.... I`m going, og jeg gleder meg masse!
Gjest Dallandra Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 HVis du ikke er sikker på om du kan komme, så sier du nei. Viser det seg da at du kan komme likevel så får det heller bli en kjempefin overraskelse. Har du sagt ja, så har du sagt ja. Åtteåringer blir veldig fort veldig skuffa.
Belit Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Kjøkkenet går ingen steder, men fotballkampen til en åtteåring kommer aldri igjen.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #15 Skrevet 2. juni 2006 har en lillebror på 8 som hadde fotbalkamp igår, og jeg sa jeg skulle prøve å komme, men gubben hadde kommet med nytt kjøkken og ville få på plass det, så jeg fikk ikke dratt... guttungen har kamp igjen idag, og gubben kommer self med mer kjøkken idag (resten av det)... og jeg har sagt til lillebror at jeg skulle prøve å komme, men kunne ikke love noe, og nå er mamma drit forbanna på meg, og sier at jeg bare skuffer lillebror hele tida... hva ville dere gjort? fått unna alt rotet i leil for det ser ut som et bomba h***hus, eller gitt **** i kjøkkenet og dratt på kampen? ← Rotet på kjøkkenet ligger der til du kommer hjem, men denne kampen er akkurat da og kommer ikke tilbake, nye kamper ja men ikke denne.
Gjest lilletroll Skrevet 2. juni 2006 #16 Skrevet 2. juni 2006 Lover du barn noe, prøver du å holde det. ← Ikke bare PRØVER....LOVER du noe HOLDER du det. Så enkelt er det med den saken. Og hva er viktigst egentlig? Et materielt kjøkken eller en liten bror???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå