Gjest dixie i.i Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hehe, innledningen sier vel alt. Stod sånt merke på postkassen min da jeg flyttet inn, men nå har noen drittunger stjålet det og jeg får hauger med post i kassen. Hvordan får jeg tak i ett nytt??
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 På Posten eller gjennom Framtiden i våre hender. Det minner meg om at jeg må ta en prat med Posten. Vi har postboks og ba om at den skulle være reklamefri, men jamme faller det inn reklamer der støtt og stadig. Mistenker at det er Postens reklame-avtaler som faller inn, for de er andre enn de vi får i en annen postkasse. Utrolig irriterende! Vil vi ikke ha reklamer, så vil vi ikke ha reklame!
Gjest prestekrage Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Possum: Husk at endel reklame distribueres med avis-bud og andre tilsvarende kanaler!!! Og iser disse "tilsvarende" har en tendens til å "hope&drite" i et sånn klistremerke!! Woops: så først nå at du hadde postboks.... Endret 1. juni 2006 av prestekrage
Grooo Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Biltema har ett der det står "Nei til reklame men jatakk til Biltemakatalogen" *ler*
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Du kan også klistre opp en egenlaget lapp, Posten skal respektere dem også.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Men jeg fikk beskjed om at jeg måtte registrere meg på posten for at det skulle være gyldig.
Skravla Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Jeg var innom posthuset i dag og ba om klistremerke. Og jeg fikk et med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Men jeg fikk beskjed om at jeg måtte registrere meg på posten for at det skulle være gyldig. ← De sier mye rart, men så lenge det står en eller annen lapp på postkassa di slipper du reklame. De prøvde å få meg til å registrere meg også, men jeg sa bare mm jaja kan jeg få den klistrelappen vær så snill? Hvis du vil slippe reklame på døra derimot, må du registrere deg hos aftenposten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå