Gjest prestekrage Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Finnes det noen for for oversikt over kalori-innhold i ulike råvare på nettet? Evt: er det noen som vet ca hvor mye kcal det er i 100gr kylligfilet? Prøver å følge noka-dietten, men er bedt bort på middag i dag....
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg vet bare at du kan bestille en sånn på vektklubben.no. Ellers går det an å melde seg inn der, og føre opp "dagens matinntak" og da blir kaloriene regnet ut.. 100g kylligbryst filet har 105 kcal
villkatt Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Denne er ganske så bra synes jeg ← Ah! Der var den linken! Den har jeg leitet etter!
Gjest prestekrage Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Meldte meg på GR's Vektklubben jeg. Der fant jeg det jeg trengte!! bryter vel ved alles regler om å kjøre Noka en periode, men pytt- trenger en kickstart!!!
CoolDuckie Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Finnes det noen for for oversikt over kalori-innhold i ulike råvare på nettet? Evt: er det noen som vet ca hvor mye kcal det er i 100gr kylligfilet? Prøver å følge noka-dietten, men er bedt bort på middag i dag.... ← Kan sterkt anbefale deg programmet som selges praktisk talt for ingenting på http://www.fitday.com. Bruker det selv daglig. Gir deg også mulighet til å beregne hvor mange kalorier du brenner hver dag. Kule and
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå