Gå til innhold

Møtte en annen fyr på nettet...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Han er veldig spennende,og har flere forhold bak seg. Det har også jeg. Problemet mitt er at han snakker veldig mye om sine tidligere forhold,nevner at de hadde sex osv. Slike ting de fleste ikke liker å høre vis de liker den som forteller det.....

Greit nok,vi har alle en fortid,men hva er poenget med å ganske tidlig i et bekjentskap å utbrodere at "henne hadde jeg flott sex med,hun var så intelligent,hun og jeg herjet der og der"

Så bestemte jeg meg for å ta igjen,og fortalte bruddstykker av gode opplevelser med mine tidligere partnere.

DET likte ikke han,men sa at han ikke ville kommentere det,for da ble jeg sint.At jeg reagerte på hans fortellinger,og viste det,var derimot feil....

Poenget er vel at ingen av oss liker å bli konfrontert med intime detaljer fra en vi liker sitt tidligere og tilbakelagte liv,før vi er blitt litt mer trygg på denne personen??

Personlig får jeg VONDT av å høre om alt dette nå,det føles som en slags sadisme.

Han bedyrer at tidligere forhold er tilbakelagte.

Er jeg urimelig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du er overhode ikke urimelig- jeg ville reagert på samme måte.

Foreslår at du er litt forsiktig framover, dette lover ikke helt bra, om jeg skal si min mening. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper

Er han allerede sånn i begynnelsen av forholdet, ville jeg ikke brukt tid til å finne ut noe mer om han. Jeg hadde rett og slett ikke giddet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg traff samboeren min på nettet.

Før vi traff hverandre IRL og ble kjærester, fortalte han meg mange sånne historier om tidligere ekser, flammer og erobringer, med navn, alder, bosted, nøyaktig hva de hadde gjort i detaljer, og gode greier... spennende da, men ikke like morsomt å tenke på nå. :forvirret:

Vet ikke om det var for å imponere, men det var i alle fall ikke DET som gjorde at jeg falt for ham..

Han har nå skjønt at det var totalt dustete og idiotisk gjort å fortelle meg alle de tingene. Men det tok litt tid før det gikk opp for ham HVORFOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått helt angst jeg av å ikke være bra nok for han.

Og visst ikke han tåler å bli fortalt det samme syns jeg ikke han er ok.

Syns du burde glemme han jeg.....

Han hørtes ikke noe kos ut :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Takk for ulike svar. Jeg er veldig forvirret om dagen,lurer på om jeg vil bli mer kjent eller ikke.

Jeg har vel innerst inne en følelse av at han på en eller annen måte er litt usikker selv. Vis alle desse damene var så fantastiske,er det jo rart at han ikke valgte en av dem...?

Personlig har jeg aldri opplevd dette med andre menn tidl.,det må vere i ten-åra..

Men en ting kan jeg nevne: han sa ganske tidlig at en av de siste han var kjæreste med,var veldig kontrollerende og ikke tålte høre at han hadde en fortid. Kanskje det var så slitsomt at han er redd for å møte ei slik dame på ny?

Og at jeg blir testet i alle retninger?

Vel,testen slo ikke godt ut på han selv,så kanskje han lærer noe,for jeg har også en fortid...

uff-nei-dette var ikke enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Fortell fyren at å snakke om eksene sine er den greieste måten å bli kvitt noen som er litt interessert på. At du vil bli kjent med HAM, og ikke eksene hans. Kanskje han ikke er så interessant selv, og vet det? ;)

Jeg hadde ikke giddet å prate mer med en sånn fyr. Har jaggu dårlig nok selvtillit uten å høre sånt piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Jeg hadde sagt til ham at enten slutter han med å snakke om sexen han hadde med sine tidligere erobringer, ellers så slutter dere å se hverandre. Og hvis han insisterer på å fortsette og treffes gir du ham en sjanse til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET likte ikke han,men sa at han ikke ville kommentere det,for da ble jeg sint.At jeg reagerte på hans fortellinger,og viste det,var derimot feil....

Poenget er vel at ingen av oss liker å bli konfrontert med intime detaljer fra en vi liker sitt tidligere og tilbakelagte liv,før vi er blitt litt mer trygg på denne personen??

Jeg synes ikke det virker som det er poenget i det hele tatt.

Det jeg leser her er at han reagerer negativt når du sier ifra om hva du ønsker.

At han synes det er feil at du ivaretar deg selv - nei det synes ikke jeg høres bra ut på en flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Vel,han sa jo forsåvidt også at de jentene han hadde hatt et forhold til før,hadde vert litt for snille og fant seg i mye.

Det ga jeg beskjed om,at DET fikk han ikke lov til med meg! Det sa han var bra,for han likte damer med bein i nesa.

Nå kjenner han beinet i nesa mi,og da blir han visst skremt.

Jeg sa forresten også at til å ha hatt så mange deilige damer som han sier han har hatt,kan de ikke ha vert åpne og ærlige om hva damer liker,for da hadde han heller ikke hatt et problem nå. ( han ble sur.) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...