Gjest Gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 TV2 ble lurt! Produktet er ikke funnet opp i Norge, men i Korea.
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Og jeg som trodde at tv2 sjekket opp alle produktene så grundig, for å være sikker på at det var rett person som sto bak osv.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Og jeg som trodde at tv2 sjekket opp alle produktene så grundig, for å være sikker på at det var rett person som sto bak osv. ← Ja det trodde virkelig jeg også. Utrolig useriøst.
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Eller kanskje de i juryen var klar over det men lot det gå siden hun hadde en distribusjonsavtale, fordi de syntes sproduktet er så bra? :klø: Håper produktet til de jentene med den plastsaken til å legge i vasken kommer for salg jeg. En sånn kunne jeg nemlilg tenkt meg.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Håper produktet til de jentene med den plastsaken til å legge i vasken kommer for salg jeg. En sånn kunne jeg nemlilg tenkt meg. ← Ja det har jeg tenkt på også. Håper virkelig det. Men jeg håper også at noen av de andre fra konkurransen går til sak eller gjør noe med dette. Hele intensjonene, i hvert fall slik det ble fremstilt, er jo endret.
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 jepp, konseptet var jo å fremlegge noe man hadde skapt selv. Litt sleipt av henne å i det hele tatt meld seg på syntes jeg.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 jepp, konseptet var jo å fremlegge noe man hadde skapt selv. Litt sleipt av henne å i det hele tatt meld seg på syntes jeg. ← Det var sikkert kalkulert. Men det er ikke sikkert hun regnet med å vinne eller komme langt uten å bli avslørt.
punktom Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Det er tv. Presentasjon er det som gjelder, og dama tok seg jo bra ut på tv.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Det er tv. Presentasjon er det som gjelder, og dama tok seg jo bra ut på tv. ← Javisst er det tv. Men jeg tviler på dette var beregnet fra produsenten av programmet sin side.
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118269 her uttaler hun seg selv om saken - og sier det ikke stemmer. Endret 1. juni 2006 av Catwoman
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Juks. Jeg synes for øvrig at programmet ble alt for proft. Vil også ha såbnn plastsak til vasken fra de jentene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå