Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Visstnok finnes det et sted på nett der mankan bestille belte med eget navn på.. NOen som vet hvor?
wind-up bird Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har ikke handlet der selv, men det ser ut til at denne butikken: http://beltespenner.com/oscommerce/index.p...5d47c2b23fc5a00 lager beltespenner med navn (og de selger belter)..
Wonders Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Byens kuleste smykkebutikk! Og netbutikk er det oxo. De lager kule smykker i gull, sølv og emalje, etter eget design eller på bestilling. Flott gavetips. Ønsker du et smykke med et personlig fotografi, så send henne(Trine Lorange) bildet enten fremkalt eller elektronisk, så forminsker hun bildet og monterer det på smykket. Og BELTESPENNER kan du designe selv, så lager hun det. Lorange Design Oslo Butikken er lukket i juli, Veibeskrivelse Butikken ligger der hvor Stensgata møter Thereses gt, midt mellom Bislet og Adamstuen. Det pleier å være greit med parkering i gaten på dagtid. Tar du 17 trikken til Rikshospitalet , går du av på holdeplassen som heter Stensgata, og da er du rett utenfor butikken. Innlegg endret, jmfr. reglene. vimse -mod- Endret 1. juni 2006 av vimse
Wonders Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 det var faktisk det eneste det ikke stod noe om. Jeg stod utenfor butikken i vinter og da mener jeg det stod rundt 500 noe...forbelte m design
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå