Gjest datajente (i.i.) Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hei! Jeg trenger et nytt solpudder og vil gjerne ha anbefalinger. Har brukt Guerlains klassiske kompaktpudder no.2. tidligere, og syntes det var ok. Kan også tenke meg et rimeligere alternativ dersom det også er kvalitet på det. F.eks. er jeg nysjerrig på det nye fra L'oreal. Takk for svar.
Gjest Malina Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Hmm...har ikke sett det nye til Lorèal,men det som har vært en stund nå, er helt greit. Følger med en grei liten kost, så fint å ha med i veksa. Jeg har også testet ArtDeco, Clinique og Chanel og var veldig fornøyd med alle tre. ArtDeco og Clinique er billigere en Guerlains solpudder. Body Shop har også solpudder; i kompaktform og i kuler. Jeg har testet de kulene, og det blir forsåvidt fint,men gir ikke så mye farge- passer kanskje bedre på vinteren. Endret 1. juni 2006 av Malina
Gjest AIv Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker solpudderet til Body Shop veldig godt... Om dagen har jeg på en del, men om jeg skal ut på byen så hiver jeg på veldig mye.. Kan anbefales!
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Jeg brukte solpudederet fra Loreal tidligere, de små vanlige boksene. De kostet vel rundt 100kr og var brukt opp på 3mnd. Nå har jeg Chanel sitt og er kjemepfornøyd. Har hatt det i et halv år og det er såvidt man ser at jeg har tatt av det. Mye drøyere og varer lengre, dermed blir det billigere på sikt
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje likbleke meg skulle prøve det fra Body Shop da? Jeg vil ikke ha mer farge, men noen glødende partier i ansiktet hadde gjort seg.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Ja en merker fort at en ser mye freshere ut med litt solpudder i ansiktet..
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje likbleke meg skulle prøve det fra Body Shop da? Jeg vil ikke ha mer farge, men noen glødende partier i ansiktet hadde gjort seg. ← Jeg er også likbleik, og har body shops sitt solpudder med masse kuler. Synes det er veldig fint, men det blir litt orange på huden min.
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje likbleke meg skulle prøve det fra Body Shop da? Jeg vil ikke ha mer farge, men noen glødende partier i ansiktet hadde gjort seg. ← Kanskje den fra Chanel, den aller lyseste kunne vært noe? Den gir fin glød til den likbleke venninna mi hvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Jeg bruker det nyeste til Dior og er veldig fornøyd. Kommer i en utrolig lekker innpakning.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har det fra Shiseido, med flere farger som man blander. Veldig fint!
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Har Guerlain sitt og Isadora sitt(i den svæææææære forpakningen). Isadora er minst like bra som Guerlain sitt! Løp og kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå