Titti72 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har nettopp kjøpt Hypnose (heter den ikke det tro). Den var bra på meg.
mee mee Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 hva er den beste når det gjelder å få lange, fyldige og buete vipper?
Pusekatt Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes L'Extrème og Hypnôse er de beste mascaraene fra Lancôme!
Gjest Cuddly Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er kjempefornøyd med Hypnôse. ← Me too!
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker den i firkantet "flaske", står ikke på hva den heter og jeg har kastet esken, den sitter som støpt, men er ikke vannfast. Uansett, noen som vet om det er en plass i bergen jeg kan få kjøpt den for under 200 kr. Kjøpte mine rimelig på svalbard i fjor, men nå trenger jeg en ny.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 pulverheksa: Definicils? ← Det kan det være ja, er noe kjent med navnet. Takk. Elsker den mascaraen i alle fall, den er mye bedre enn den fra cliniqe som jeg brukte før.
Gjest Mireya Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har brukt Definicils også, og likte den veldig godt, men synes Hypnôse gir meg mer volum.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Jeg bruker Definicils, og skal for kanskje tredje gang i mitt liv kjøpe igjen den samme mascaraen når denne er tom!
Impala Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har også brukt Definincils tidligere og likte den godt. Nå bruker jeg Amplicils og liker den godt. Prøvde Flextencils før denne, men syns ikke den ga nok volum. Etter nylig utelandstur ligger Hypnose og L'Extreme og venter på å bli testet. Amplicils er den eneste jeg har kjøpt flere ganger så langt av dette merket.
Shoegal Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Er veldig fornøyd med Definicils, men har nå prøvd en periode med Hypnose WP. Den er utrolig bra i starten (har testet to stk), men jeg synes at den tørker så syyykt fort ut, samt at den er vanskelig å fjerne! Ja, jeg er faktisk litt sjokkert. Nå har jeg bestilt meg en Flex WP, får satse på at den er god og har litt lenger holdbarhet enn Hypnosen... Hvis ikke rykker jeg rett tilbake til Definicils. Har riktignok ikke testet WP i Definicils. Er det slik at de vannfaste har kortere holdbarhet, dvs tørker fortere ut enn de vanlige?
Catzy Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Har Hyponose og Extensil (?). Liker Hypnose best av disse to. Tykke og fine vipper. Catzy
lillesky Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker ingen Lancome-mascaraer. Hypnose synes jeg er klumpete. Har kjøpt den to ganger, så nå gir jeg opp.
Tristessa Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Liker Hypnose jeg også, har nå kjøpt den i vannfast versjon og er så langt svært fornøyd. Kan tute flere ganger daglig uten renn, dryss eller de-krølling av vippene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå