Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken syns du er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Hypnose (heter den ikke det tro).

Den var bra på meg.

Skrevet

hva er den beste når det gjelder å få lange, fyldige og buete vipper?

Skrevet

Jeg synes L'Extrème og Hypnôse er de beste mascaraene fra Lancôme!

Gjest Mireya
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Hypnôse. :Nikke:

Gjest Cuddly
Skrevet
Jeg er kjempefornøyd med Hypnôse. :Nikke:

Me too!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker den i firkantet "flaske", står ikke på hva den heter og jeg har kastet esken, den sitter som støpt, men er ikke vannfast.

Uansett, noen som vet om det er en plass i bergen jeg kan få kjøpt den for under 200 kr.

Kjøpte mine rimelig på svalbard i fjor, men nå trenger jeg en ny.

Skrevet

Jeg elsker Definicils!

Gjest gjest1
Skrevet
pulverheksa: Definicils?

Det kan det være ja, er noe kjent med navnet. Takk.

Elsker den mascaraen i alle fall, den er mye bedre enn den fra cliniqe som jeg brukte før.

Gjest Mireya
Skrevet

Jeg har brukt Definicils også, og likte den veldig godt, men synes Hypnôse gir meg mer volum. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Definicils, og skal for kanskje tredje gang i mitt liv kjøpe igjen den samme mascaraen når denne er tom!

Skrevet

Jeg har også brukt Definincils tidligere og likte den godt.

Nå bruker jeg Amplicils og liker den godt. Prøvde Flextencils før denne, men syns ikke den ga nok volum.

Etter nylig utelandstur ligger Hypnose og L'Extreme og venter på å bli testet. Amplicils er den eneste jeg har kjøpt flere ganger så langt av dette merket.

Skrevet

Er veldig fornøyd med Definicils, men har nå prøvd en periode med Hypnose WP. Den er utrolig bra i starten (har testet to stk), men jeg synes at den tørker så syyykt fort ut, samt at den er vanskelig å fjerne! Ja, jeg er faktisk litt sjokkert. Nå har jeg bestilt meg en Flex WP, får satse på at den er god og har litt lenger holdbarhet enn Hypnosen... :)

Hvis ikke rykker jeg rett tilbake til Definicils.

Har riktignok ikke testet WP i Definicils. Er det slik at de vannfaste har kortere holdbarhet, dvs tørker fortere ut enn de vanlige?

Skrevet

Jeg syner Hypnose er best! (Den ikke-vannfaste)

Skrevet

Har Hyponose og Extensil (?). Liker Hypnose best av disse to. Tykke og fine vipper. :)

Catzy

Skrevet

Jeg liker ingen Lancome-mascaraer. Hypnose synes jeg er klumpete. Har kjøpt den to ganger, så nå gir jeg opp. ;)

Skrevet

Liker Hypnose jeg også, har nå kjøpt den i vannfast versjon og er så langt svært fornøyd. Kan tute flere ganger daglig uten renn, dryss eller de-krølling av vippene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...