Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #61 Skrevet 5. juni 2006 Neida, men jeg har kommet til et punkt hvor jeg synes sutringa her inne begynner å ta overhånd. Det å slette de bøkene gjør det lettere for meg på et senere tidspunkt å slette profilen min også. Om folk leser bøkene mine og faktisk plages av det de leser, så er det like greit å slette dem, nysgjerrigheten til folk er som regel for stor til at de vil la være å fortsette lesinga. Og jeg går inn for en mer anonym linje. Kanskje jeg skifter nick også.
Gjest Ninakanin Skrevet 6. juni 2006 #62 Skrevet 6. juni 2006 Neida, men jeg har kommet til et punkt hvor jeg synes sutringa her inne begynner å ta overhånd. Det å slette de bøkene gjør det lettere for meg på et senere tidspunkt å slette profilen min også. Om folk leser bøkene mine og faktisk plages av det de leser, så er det like greit å slette dem, nysgjerrigheten til folk er som regel for stor til at de vil la være å fortsette lesinga. Og jeg går inn for en mer anonym linje. Kanskje jeg skifter nick også. ← Jeg trodde du var ironisk jeg!! Oj.. Har du blitt angrepet andre steder også siden du gav deg så fort, kanskje? Vet hvordan det er, isåfall... Men så trist, håper du har lagret dagbøkene dine på din egen PC iallefall
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #63 Skrevet 6. juni 2006 Jeg ga meg fort, fordi det er jo noe i disse klagene også da. Jeg har nok vært litt for åpen om meg og mitt. Om jeg ikke kjenner noen her inne akkurat nå, så vet man jo aldri hvem som plutselig finner Kvinneguiden, og jeg er lett å kjenne igjen på den dagboka... eller, egentlig kun for de som kjenner meg så godt at de vet hva vi sliter med her i huset. Andre vet ikke en pøkk og har dermed neppe noe å kjenne meg igjen på. Utad mot folk som ikke er nær meg funker alt fint her i huset. Man kan holde fasaden om man vil. Ja jeg har lagret dem, og jeg kommer til å fortsette på dem lokalt på min egen maskin.
Gilette Skrevet 7. juni 2006 #64 Skrevet 7. juni 2006 Du får begynne å lese dagboka mi og da, å se om du kjenner meg igjen;) Så gøy at vi gir deg innhold i hverdagen din!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå