Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cristoph
Skrevet

jeg har noen kompiser som bruker hudpleie-ting. hehe.

så jeg lurer. burde vi menn bruke det?, noe å anbefale?? jeg er helt borte når det kommer til sånt, men dere som har samboer og sånn. bruker dem krem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Min mann har tørr hud med eksemtendenser, og uten krem hadde han vært fortapt, bortimot. Men han bruker ikke noen renseprodukter, utover peeling i dusjen hver tredje måned.

Det finnes mange serier for menn, blant annet fra Shiseido, Biotherm og Lancome, så det er fullt mulig å finne noe som ikke er så femi. De fleste har godt av i det minste en beskyttende fuktighetskrem, bare tenk på hvordan huden behandles under barbering.

Gjest Malina
Skrevet

Kjæresten min har hudpleieprodukter fra Shiseidos hudpleieserie for menn. Koster litt,men varer også lenge...

Tror han bruker en rens hver kveld, og fuktighetskrem m/solfilter om dagen.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja menn trenger like mye som vi hudpleieprodukter.. Biotherm har en mannsserie som heter Biotherm Homme om jeg ikke tar helt feil :) Stikk innom Estetique og sett i gang me smøringa!

Gjest Rognebær
Skrevet

Mannen min bruker Nivea-krem i ansiktet, han har ganske tørr hud.

Skrevet

min bruker å få litt tørr hud etter han dusjet, så han har begynt å bruke krem. han har en fra biotherm og en fra body shop.

jeg syns det er helt greit, så lenge gutten ikke begynner å bruke mye og blir femidott!

Gjest gjesta
Skrevet

Min kjære bruker ansiktsvask, ansiktskrem og skrubb. Kun herre merker. Noe annet tror jeg ikke han ville tatt i med ildtang en gang :ler:

Skrevet

Min samboer bruker ingen hudprodukter, og jeg ville bli overrasket hvis han noen gang gjorde det. Men han trenger det ikke heller, han har myk og fin hud. Jeg tror heller det er kvinner som overdriver behovet for hudpleieprodukter. Jeg har enda ikke sett forskjell i huden på de jeg kjenner som smører seg med alt mulig og de som knapt bruker noenting.

Gjest Gjest
Skrevet

Bare vent til en kommer opp i åra så skal en se at det er forskjell på folk som bruker hudpleieprodukter i forhold til de som ikke bruker det.. Ser bare hvor fin min egen bestemors hud er i forhold til andre gamle damer :) Og det er bare bra at menn bruker rens og ansiktskrem.. Det viser jo bare at de vil ta vare på seg selv!

Skrevet
Bare vent til en kommer opp i åra så skal en se at det er forskjell på folk som bruker hudpleieprodukter i forhold til de som ikke bruker det.. Ser bare hvor fin min egen bestemors hud er i forhold til andre gamle damer :) Og det er bare bra at menn bruker rens og ansiktskrem.. Det viser jo bare at de vil ta vare på seg selv!

Jeg ser ikke forskjell på mange eldre kvinner heller. Min svigermor har ikke brukt et gram krem i sitt liv og har knapt eneste rynke, Mamma bruker noen kremer (ikke blandt de dyreste) og har like fin hud selv. Og det var bare to eksempler. Man kan ta vare på seg selv på mange flere måter enn å bruke krem, jeg tror nok søvn, sunt kosthold, nok vann og å unngå røyking er mye mer effektivt enn noen som helst krem.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er helt klart! Det kommer litt an på gener også.. Men det skader nå ihvertfall ikke å prøve! Ser på veninner av meg som ikke passer like godt på huden min som meg at det er forskjeller :)

Skrevet

Det kommer vel an på huden hans om en mann bør bruke hudkrem eller renseprodukter. Har han tørr eller uren hud så er det sikkert en god ide, menn ser (som kvinner) bedre ut med fin hud.

Skrevet

Ja, dere burde jo bruke det dere også...Har jo ikke så veldig annerledes hud enn oss:p...

Kan feks bruke hudpleieserien Dermalogica, er for begge kjønn og flaskene produktene er på ser heller ikke spesiellt jentete ut heller, og de har mange veldig gode produkter til både rensing av ansikt og fuktighetskremer.

Itillegg så har jo dere menn skjegg og det irriterer jo huden når dere barberer det vekk, så derfor er det jo like viktig for dere å ta vare på huden.

Skrevet

JA :klappe: JA

Øyekrem Biotherm - Aquasource Krem

(typen er fan, uten at jeg sa noe, han bare sa han ville unngå mørke ringer

slik fargede menn ofte får)

Og den Hugo Boss hupleieserien for menn.

Loreal har oxo noe lignende , billigre og vel...ikke fullt så bra kvalitet

eller kul i hylla.

Men det stopper der, ikke sminke takk :grine2:

Gjest Malina
Skrevet
Men det stopper der, ikke sminke takk :grine2:

SÅÅÅ ENIG!! :ler:

Skrevet

Jeg får ikke min samboer til å bruke hudkremer, men jeg synes han (og andre menn!) burde gjøre det. Det er viktig for huden å få fuktighet. :)

Skrevet

Kjøpte en mandig gelekrem på apoteket og ga til min kjære. Den har blå hette og ser ikke feminin ut, og det står "for menn" på den. Den har stått urørt i skapet i ca 2 år...

Han kunne godt ha passet litt bedre på huden sin. Han har masse sorte prikker på nesa og får kviser ca 10 ganger oftere enn meg. Men nei...

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet

Mannen min har kjempefin hud og nekter å bruke krem og sånt noe.

Gjest Cristoph
Skrevet

takk for alle svarene. jeg skal sjekke ut noen av tipsene deres. har en venn, han bruker bioterm ja. kanskje jeg skal satse på det?

får ta med meg ei venninne innom parfymeriet. :rodme:

Gjest gjesta
Skrevet

Min kjære har også vært rimelig fornøyd med Clarins og Body Shop sine serier for menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...