Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jo... jeg har møtt en mann...vi har vert sammen i mndr..men så er han venner med x-n sin....dem lixom hadde filmkvelder sammen og sånnt før vi ble sammen...og de har veldig godt samarbeid med ungene og kan ta en kaffe sammen.......men :sjenert: dette gjør meg fryktelig sjalu :sjenert: .....jeg har skikkelig fiende forhold med min x da.....veit ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette?.....hjeeelp???!!! :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har barn sammen så er det noe du rett og slett bare forholde deg til.

Skrevet

Jeg vet hvordan du føler, bare at jeg er veldig gla for at kjæresten min ikke har film kvelder eller noe sånt. Men enkelte små ting som bare gjør meg fryktelig sjalu selv om jeg ikke har noe grunn til det.

Og jeg vet at dette er kvinnen jeg skal frykte minst, men det er henne jeg er mest sjalu på. Uffe. Det er tungt det.

:klem: til deg fordi jeg vet det er tungt

Har dessverre ingen råd, da kjæresten min vil bruke så liten tid som mulig på ho

(heldig der er jeg da)

men han gjør det jo p.g.a sitt barn

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis de har barn sammen så er det noe du rett og slett bare forholde deg til.

huff jeg veit egentlig det...men virker som jeg henger meg opp i hans fortid, dette var hans første store kjærlighet...og jeg blir usikker på meg selv, selv om jeg veit jeg er bedre....sukk

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vet hvordan du føler, bare at jeg er veldig gla for at kjæresten min ikke har film kvelder eller noe sånt. Men enkelte små ting som bare gjør meg fryktelig sjalu selv om jeg ikke har noe grunn til det.

Og jeg vet at dette er kvinnen jeg skal frykte minst, men det er henne jeg er mest sjalu på. Uffe. Det er tungt det.

:klem: til deg fordi jeg vet det er tungt

Har dessverre ingen råd, da kjæresten min vil bruke så liten tid som mulig på ho

(heldig der er jeg da)

men han gjør det jo p.g.a sitt barn

takk for kos....hun har gjort så mye stygt mot han så jeg kan ikke forstå at han kan være så snill mot henne.....kanskje pga ungene....men jeg tenker mye :grine:

Skrevet
takk for kos....hun har gjort så mye stygt mot han så jeg kan ikke forstå at han kan være så snill mot henne.....kanskje pga ungene....men jeg tenker mye :grine:

¨

håper vi ikke er sammen med samma fyr :forvirret:

neida.

bare tuller jeg.

men det minner meg veldig om min kjæreste og. ho har vært så slem, så gjør han hyggelige ting for ho. selv om jeg vet det er for å slippe bråk så kan jeg ikke forstå det

Skrevet
huff jeg veit egentlig det...men virker som jeg henger meg opp i hans fortid, dette var hans første store kjærlighet...og jeg blir usikker på meg selv, selv om jeg veit jeg er bedre....sukk

Jeg kjenner det godt igjen selv. Det er lett å bli sjalu på ekser, og særlig når den man er glad i er venner med eksen. Veldig lett å la tankene spinne.

Men nå er det faktisk slik at det er barn inne i bildet og det er vel heller positivt at de har god kontakt og kan ta noen filmkvelder sammen, enn at det er en kald isfront slik som det gjerne er mellom to som ikke er sammen, men som har barn sammen.

Hva med å snakke med kjæresten din? Si at du er redd for å miste han og at du er litt redd for forholdet mellom han og eksen sin. Det er lov til å si du er sjalu og redd, og jeg er sikker på at kjæresten din har noen beroligende ord for deg.

Gjest Gjest
Skrevet
¨

håper vi ikke er sammen med samma fyr  :forvirret:

neida.

bare tuller jeg.

men det minner meg veldig om min kjæreste og. ho har vært så slem, så gjør han hyggelige ting for ho. selv om jeg vet det er for å slippe bråk så kan jeg ikke forstå det

hmmm vansklig å forstå sånn azz.....jeg prøver å være tolmodig og sånnt....og ikke vise så me, men føles som jeg sprekker snart...sukk...jeg mener....blir jeg bedt på middag til hans foreldre....og plutselig stikker hun innom der og...for hun har godt forhold til dem og......hmm...da veit jeg ei som går derfra.....blir litt for mye for meg tror jeg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kjenner det godt igjen selv. Det er lett å bli sjalu på ekser, og særlig når den man er glad i er venner med eksen. Veldig lett å la tankene spinne.

Men nå er det faktisk slik at det er barn inne i bildet og det er vel heller positivt at de har god kontakt og kan ta noen filmkvelder sammen, enn at det er en kald isfront slik som det gjerne er mellom to som ikke er sammen, men som har barn sammen.

Hva med å snakke med kjæresten din? Si at du er redd for å miste han og at du er litt redd for forholdet mellom han og eksen sin. Det er lov til å si du er sjalu og redd, og jeg er sikker på at kjæresten din har noen beroligende ord for deg.

jeg har snakka med han om det, og dem har ikke hatt filmkvelder etter vi blei sammen....men du skjønner....jeg spurte akk når vi blei sammen om han hadde noen dirty bilder av ho og han sa nei...så var han på jobb og jeg ville se gamle bilder av han på datan..og boff!..der dukka det opp skikkelige dirty bilder av x-n hannes...jeg snakker rett inn i godsakene...jeg fikk sjokk...han sa at han ikke huska at han hadde dem, men.....derfor får jeg dårlige følelser når dem treffes selv om det er ang unga.......kanskje det er mer forståelig nå.....

Skrevet

Hun har ikke noe godt forhold til hans foreldre da. Men de liker meg mye bedre har de sagt ;)

Så hurra for meg.

Så nå kan vi jo faktisk besøke familien hans, det kunne man visst ikke før med x`n.

Men det er helt forferdelig den følelsen. Er så redd for at de ikke skal være ferdig med hverandre. Selv om jeg egentlig vet at de er det........

Men men, jeg viser det ikke. Og alt forsvinner når han kommer til meg og kysser meg.

Men når han er der :sur::sur::sur:

Gjest Gjest
Skrevet
Hun har ikke noe godt forhold til hans foreldre da. Men de liker meg mye bedre har de sagt  ;)

Så hurra for meg.

Så nå kan vi jo faktisk besøke familien hans, det kunne man visst ikke før med x`n.

Men det er helt forferdelig den følelsen. Er så redd for at de ikke skal være ferdig med hverandre. Selv om jeg egentlig vet at de er det........

Men men, jeg viser det ikke. Og alt forsvinner når han kommer til meg og kysser meg.

Men når han er der  :sur:  :sur:  :sur:

ja ikke sant, men det var jo hannes store love som han elsket...men samtidig...huff.....og så er jeg litt sjalu på hans fortid...altså singellivet han hadde,,....var litt mye det....og dit han har flytta nå er jo halv parten av dem damene ute på byen.....tror jeg bare må stole på han, men jeg har blitt lurt og skuffa sååå mange ganger at det er ikke lett å plutselig VELGE å stole på denne mannen....men får vel prøve

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet
jeg har snakka med han om det, og dem har ikke hatt filmkvelder etter vi blei sammen....men du skjønner....jeg spurte akk når vi blei sammen om han hadde noen dirty bilder av ho og han sa nei...så var han på jobb og jeg ville se gamle bilder av han på datan..og boff!..der dukka det opp skikkelige dirty bilder av x-n hannes...jeg snakker rett inn i godsakene...jeg fikk sjokk...han sa at han ikke huska at han hadde dem, men.....derfor får jeg dårlige følelser når dem treffes selv om det er ang unga.......kanskje det er mer forståelig nå.....

Siden du var å snoka i hans saker så fortjente du kanskje å dumpe rett inn i "godsakene" til X.

Det er ikke rart at typen benektet at han hadde dirty bilder av X. For det første er det en privat ting, og for det andre så vet sikkert typen din at du er såpass sjalu at du ikke ville tolerere det.

Skrevet

Jeg vill da heller ikke at min type skal ha lekre bilder av tidligere sengekammerater. Det gir meg dårlig selvtillit. Så skjønner det godt jeg. Men jeg er bare veldig fornøyd med at det forholdet de hadde var nesten ødelagt før det var begynt, så han savner henne ikke. Men like vel frykter jeg henne.

Og jeg vet han elsker meg og at han har det bedre sammen med meg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Siden du var å snoka i hans saker så fortjente du kanskje å dumpe rett inn i "godsakene" til X.

Det er ikke rart at typen benektet at han hadde dirty bilder av X. For det første er det en privat ting, og for det andre så vet sikkert typen din at du er såpass sjalu at du ikke ville tolerere det.

jeg snoka faktisk ikke, jeg så en mappe med bilde av han på og når jeg trykka på den kom det en haug opp med dem bildene, jeg kunne faktisk ikke noe for det. Nei jeg var faktisk ikke så sjalu før dette....dette gjorde noe med meg. Og jeg har bevisst sletta vanlige bilder av mine tidligere dates bare for at det ikke skulle skape noe.....har foresten aldrig hatt sånne dirty bilder selv

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vill da heller ikke at min type skal ha lekre bilder av tidligere sengekammerater. Det gir meg dårlig selvtillit. Så skjønner det godt jeg. Men jeg er bare veldig fornøyd med at det forholdet de hadde var nesten ødelagt før det var begynt, så han savner henne ikke. Men like vel frykter jeg henne.

Og jeg vet han elsker meg og at han har det bedre sammen med meg  :)

takk du er god.... :klem: bra noen føler "litt" med meg da

Skrevet
takk du er god.... :klem: bra noen føler "litt" med meg da

Jeg føler veldig mye med deg.

For det er utrolig vanskelig.

Sånn som nå har hun snart bursdag, og han skal kjøpe noe til henne, noe enkelt. For det bruker dem å gjøre. Og jul og. Og ja det er veldig enkelt. Det er bare ordningen de har hatt. Før jeg kom inn i bildet og. Men HVORFOR???

Jeg skjønner det ikke. Og jeg vil ikke at han skal gjøre det..........

:grine:

Gjest Godjenta79
Skrevet

1 - det er en grunn til at det ble sluttmed han og x-en!

2 - du burde være glad for at han har et godt forhold til sitt barns mor

3 - du har vel en fortid du også? det som skjedde i livet hans før han traff deg har ikke noe med deg å gjøre - gjort er gjort! Ikke noe vits i å henge seg opp i det.

4 - det er en grunn til at han er sammen med deg også!

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Vil bare si at jeg forstår deg så inderlig, samboeren min har to barn fra før, før jeg kom inn i bildet hadde de et forhold som tilsier det at dem snakket en del på tlf, om løst og fast. Han kjøpte ikke bursdags presang til henne, men ringte og gratulerte henne med dagen....

Sånn ville ikke jeg ha det!! Greit nok, han har barn med henne og thats it!!

Jeg sa bare klart i fra at skal du ha meg så forholder du deg til henne kun da det angår barna, først syntes han at det hørtes litt drastisk ut, men nå funker det ok for oss, vet ikke hva hun synes, men det er for meg helt likegyldig!

selv om to personer har fått barn i sammen en gang i tiden, betyr ikke det at det trengs noe mer kontakt utover det som har med barna å gjøre, den kommunikasjonen foregår som oftest via mail :-)

jeg har barn jeg også, men snakker kun med faren da det gjelder det, hva skal jeg ellers snakke med han om?? vi er ikke sammen lenger, og trenger kun å kommunisere ang barn!

Så film kvelder og alt mulig annet piss, si klart i fra hvis du ikke vil ha det sånn, det trengs ikke, ting kan fungere på andre måter som er mindre "bekymringsfulle"!

lykke til, stå på dine krav og gjør deg synlig :-)

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Hei!

Vil bare si at jeg forstår deg så inderlig, samboeren min har to barn fra før, før jeg kom inn i bildet hadde de et forhold som tilsier det at dem snakket en del på tlf, om løst og fast. Han kjøpte ikke bursdags presang til henne, men ringte og gratulerte henne med dagen....

Sånn ville ikke jeg ha det!! Greit nok, han har barn med henne og thats it!!

Jeg sa bare klart i fra at skal du ha meg så forholder du deg til henne kun da det angår barna, først syntes han at det hørtes litt drastisk ut, men nå funker det ok for oss, vet ikke hva hun synes, men det er for meg helt likegyldig!

selv om to personer har fått barn i sammen en gang i tiden, betyr ikke det at det trengs noe mer kontakt utover det som har med barna å gjøre, den kommunikasjonen foregår som oftest via mail :-)

jeg har barn jeg også, men snakker kun med faren da det gjelder det, hva skal jeg ellers snakke med han om?? vi er ikke sammen lenger, og trenger kun å kommunisere ang barn!

Så film kvelder og alt mulig annet piss, si klart i fra hvis du ikke vil ha det sånn, det trengs ikke, ting kan fungere på andre måter som er mindre "bekymringsfulle"!

lykke til, stå på dine krav og gjør deg synlig :-)

Jeg hadde aldri, aldri, vært sammen med en person som hadde nektet meg å snakke med den andre forelderen om det jeg vil. Hva er galt med å gratulere en eks med bursdagen? Hva er galt at han faktisk kunne snakke om andre ting enn barna med sin eks?

Han jeg er sammen med har god tone med sine ekser. De har vært her på fest til og med. Og der er det ikke barn med i bildet. Men det er slutt med eksen, og han er sammen med meg. Jeg orker ikke gå rundt å være så eiesyk og sjalu. Sannsynligheten for at partneren skal finne seg en ny er mye større enn at han skal gå tilbake til eksen.

Endret av lillesky
Skrevet

Jeg gjør jo ikke noe med hva jeg føler da. Men det har ikke noe med at jeg vil være eiersyk. Men hadde de ikke hatt barn sammen så bruker man ikke å han kontakt med x sin. Og da når det blir slik kontakt er det ikke så lett. Men jeg syns det er helt greit å grattulere og slikt da.

Og nå begynner jeg å bli sjalu igjen. Fordi jeg har fått noe i bursdag som jeg ikke kan gjøre før han betaler for det. Han har glemt det av og sånt. Og det hadde ikke gjort meg så mye til vanlig. Men nå er det visst veldig viktig å kjøpe den bursdags gaven til x sin når han får lønning. Men jeg hadde da burdag for mange mnd siden. Er det så galt av meg å bli sjalu da??!!!

Jeg syns ikke det

:sur::sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...