Gjest a. Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi skal gifte oss på Ekebergrestauranten i sommer, og lurer på om det er noen som har gode/dårlige erfaringer med bryllup der? Hva bør vi være forberedt på? Selv har jeg bare vært i bryllup på mer private steder, der bekjente av brudeparet har laget mat og servert osv, men her overlater vi jo ganske mye til de på restauranten. Både praktisk og litt skummelt... Hvis noen har erfaringer, hva som helst, er jeg veldig takknemlig for å få høre om dem! takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har ikke vært i bryllup der, men maten de har der ellers er i hvert fall veldig god! Og utrolig stilig sted, selvfølgelig. Kan ikke tenke meg at et bryllup der kan bli noe annet enn bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg var gjest i bryllup der i slutten av januar. Det var et utrolig nydelig bryllup. Alt foregikk i selskapslokalene i etasjen over restauranten. Vielsen foregikk i salen til venstre med utsikt over Oslofjorden med påfølgende champagne. Så var det mottakelse i baren til venstre + utendørs på balkongen mens brudeparet ble fotografert på taket på Ekebergrestauranten. Middag ble servert i et rom/sal ved siden av baren og så var det bryllupsvals, kaker & kaffe, bar osv. i samme rommet etter rydding (mens det ble ryddet var det kaffe og cognac/likør i baren i tilstøtende rom). Nydelige lokaler, nydelig mat, nydelig vin og nydelig brudepar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest a. Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg var gjest i bryllup der i slutten av januar. Det var et utrolig nydelig bryllup. Alt foregikk i selskapslokalene i etasjen over restauranten. Vielsen foregikk i salen til venstre med utsikt over Oslofjorden med påfølgende champagne. Så var det mottakelse i baren til venstre + utendørs på balkongen mens brudeparet ble fotografert på taket på Ekebergrestauranten. Middag ble servert i et rom/sal ved siden av baren og så var det bryllupsvals, kaker & kaffe, bar osv. i samme rommet etter rydding (mens det ble ryddet var det kaffe og cognac/likør i baren i tilstøtende rom). Nydelige lokaler, nydelig mat, nydelig vin og nydelig brudepar. ← ååååååh... hørtes nydelig ut Vi skal ikke ha vielse der, men middag og utover. Fotografering på taket høres ut som en god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest a. Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Har ikke vært i bryllup på Ekeberg. Men som ex-servitør vil jeg anbefale å være klare på hva dere ønsker, dvs vite hva du vil ha og gjøre dette forstått. Enda bedre hvis dere kan diskutere opplegget med restaurant/servitørsjef og tipse bra- da blir det nok en strålende kveld ← Takk, greit å vite! Tipsing hadde jeg ikke tenkt på overhodet, så det var jammen bra jeg spurte! Tipser man hver enkelt servitør eller hvordan gjør man det når det er bryllup i eget lokale på denne måten? Vi ber jo ikke om regningen der og da, liksom Hvordan løses det i praksis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har vært litt i kontakt med dem, og kjenner en som skal ha bryllupsmiddagen der. Som jeg skjønte på dem så har de ingen pakke-pris, men du faktureres for alt, som om det var en vanlig middag (dvs. hvis en av gjestene drikker et ekstra glass vin så blir det dyrere, og hvis en av gjestene ikke vil ha desert så blir det billigere), så det er tilnærmet umulig å vite hvor mye det kommer til å koste. Hun jeg kjenner skrev kontrakt med dem på en makspris, og det vil jeg anbefale alle andre som skal ha middagen sin der å gjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå