momo Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Vi skal til Paris i august og trenger tips til et bra hotell!!! Et som ligger sentralt og bra til og ikke koster alt for mye. Og hvor i sentrum av Paris lønner det seg og bo, vi har ikke vært der før og har virkelig ikke peiling.
miss77 Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Har vært i Paris 3 ganger. Husker jo selvsagt ikke navnene på de hotellene jeg har bodd, men har bestilt via hotels.com hver gang. Har bodd 3 forskjellige steder i byen, men alle ganske sentrumsnært (det vil si innen 20-min spasertur til Champs Elysée). Metroen i Paris er helt genial - det vil si lett tilgjengelig de fleste steder og enkel å finne frem på. Gjør med andre ord ikke så mye med litt avstander. Om jeg skulle valgt sted å bo i Paris nå, ville jeg kanskje valgt området i/i nærheten av Latiner-kvarteret. Sentralt og koselig strøk
momo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk for svar! Er ikke så lett og velge når man aldri har vært der før. Er jo så mange hotell og velge mellom.
Minnie27 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg har overnattet noen ganger på hotell i Paris, på forskjellige hotell. Det hotellet som jeg har likt best er et som ligger ved Place de la Republique. Hotellet er lite, ikke så veldig fancy, og litt slitt kanskje, men som jeg husker var det rent og ordentlig der, samt hyggelig personale! Og billig! 550 for natta tror jeg! På Place de la Republique ligger det mange koselige restauranter, og i nærheten av hotellet ligger det også et lite supermarked. Hotell Plessis heter det. Hvis det ikke faller i smak, ta en titt inne på Tripadvisor. Kjempeflott internettside, hvor brukerne har rangert og lagt inn kommentarer på hoteller rundt om i hele verden. God tur til Paris! Vurderer en tur til høsten selv. Husk det er varmt i Paris i august! Endret 1. juni 2006 av Minnie27
momo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk for svar, skal sjekke ut det. Vi elsker varme, så det er ikke noe problem. Vi skal til Paris nå i slutten av juni og, men da har vi med datteren våres, så da skal vi tilbringe alle 4 dagene i Euro Disney. Mens turen i august blir uten barn, så det blir kjærstetur, også får vi se litt av Paris og.
Kid-a Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Sendte svar på hotelspm på den andre hvor-skal-vi-reise-tråden din :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå