Rosenrød Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Noen som har vært på det og syntes det var bra? Har tenkt å prøve ut et nytt marked i år, siden jeg har vært så mye på Camden og Notting Hillmarkedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Ååå, har ikke svar til deg dessverre, men er veldig interessant å høre om markeder i London. Sist jeg var der var jeg på Camden-markedene, og Portobello Road. Begge var bra, men Camden var større og billigere, så jeg tenker meg tilbake dit når jeg skal dit i juli igjen. På Portobello Road var det mange antikviteter og gamle ting (som var relativt dyre), men vi fant også noen KUPP når det gjelder klær, på den motsatte siden (i andre enden i forhold til antikvitetsbodene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Ingen andre? Kan gjerne få info om andre markeder enn Petticoat også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har ikke vært på det, heller ikke hørt om det. Har kun vært på portobello market, men jeg fant bare antikvitetene, ikke det andre Men jeg skal tilbake nå om noen uker og da skal jeg blandt annet innom camden og et som heter Borough Market, nærmeste tube er London Bridge. Vet ikke hvordan det er, da jeg ikke har vært der. Men du kan jo sjekke det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ikke vært på det, heller ikke hørt om det. Har kun vært på portobello market, men jeg fant bare antikvitetene, ikke det andre Men jeg skal tilbake nå om noen uker og da skal jeg blandt annet innom camden og et som heter Borough Market, nærmeste tube er London Bridge. Vet ikke hvordan det er, da jeg ikke har vært der. Men du kan jo sjekke det ut.. ← Borough Market er et matmarked, veldig spennende å gå på om man liker slikt, men det er og det Petticoat Lane har jeg ikke vært på enda, har jobbet hver søndag nesten siden jeg kom til UK... Men skal innom der en tur før jeg drar over til Norge for sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Men Petticoat lane har jo åpent hele uken i følge nettstedene deres...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 6. juni 2006 #7 Del Skrevet 6. juni 2006 Men Petticoat lane har jo åpent hele uken i følge nettstedene deres...? ← Ja, men stod det ikke at man-fre var det kun en gate. Mens på søndagene var det mye større (flere gater).. Så det er vel kanskje kjekkest om søndagene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #8 Del Skrevet 6. juni 2006 Men Petticoat lane har jo åpent hele uken i følge nettstedene deres...? ← Som også tuscany nevnte, det er kun noen få boder i ukedagene (man-fre), har gått forbi der en gang, mens det på søndagene visstnok er schvært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå