Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Siden vi er på verdenstoppen i oppussing, så har vel de fleste et prosjekt eller et møbel som skal kjøpes inn? Det er vel mange feriepenger som skal den veien. Jeg har badet som skal pusses opp, så nå må jeg finne fliser. Hva skal du ha ?
miss77 Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Har lyst på mye, men det blir først og fremst ny seng. Lei av å alltid våkne i sprekken mlm de to madrassene.....
Sunbird Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Har masse jeg ønsker meg,men det blir vel ikke noen stor investering i år. Det blir vel mest til barna, sandkasse, huskestativ og dukkestue i år. Men kunne virkelig ha tenkt meg noen nye hagemøbler da, er lei plast møblene nå og ønsker meg noen i tre. Men vi får se hvor lant pengene rekker.
Rosenrød Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har lyst på: Et sengetøysett fra Lexington Flatskjermtv Verandakasse til å ha mine nye utemøbelputer i Om jeg får råd til alt er en heeeelt annen sak....
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Driver og kjøper meg ny dusj, wc og baderomsmøbler og kjøpte trampoline med nett i går. Mine prosjekt etter det er: Male stua og legge parkett, montere utelys på veranda samt legge noen stikkontakter og taklampe i et par rom, ordne en skråning i hagen og plante litt.
Gjest StoreSky Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Har kjøpt en fiin soffa av an venninne som har flyttet til sverige. Meget fornøyd. Ellers håper jeg å få kjøpe selve leilgheten jeg...vil ikke leie mer! Og da blir det vel litt investering på ungens rom.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Driver og kjøper meg ny dusj, wc og baderomsmøbler og kjøpte trampoline med nett i går. Mine prosjekt etter det er: Male stua og legge parkett, montere utelys på veranda samt legge noen stikkontakter og taklampe i et par rom, ordne en skråning i hagen og plante litt. ← Dette kunne jeg ha skrevet selv, med unntak av trampolinen. Den har vi hatt i noen år nå. Endret 31. mai 2006 av slurry
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Vi pusser opp et bad, venter barn og må gjøre om kontoret til gjeste-/barnerom. Skal nok få brukt en del penger på husting!
Gjest Lise-Lotte Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har masse fremtidige prosjekter: Skifer i trappene ute Ny garasjeport Gjerde rundt eiendommen Skyvedørsgarderobe på soverommet vårt Ny benkeplate i rustfritt stål på kjøkken Men ingen av disse tingene haster - får se hva som kommer først. Jeg synes det er kjekt å stadig ha noen planer ... Måtte faktisk vært kjedelig å ha alt fiks ferdig med en gang
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har planer om å skifte ut bokhyllene på kontoret. Og så må vi få oss noe på veggene etterhvert. Flyttet inn for snart et år siden og veggene er nesten helt tomme.
Arkana Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 I fjor pusset vi opp kjøkkenet, men utsatte å legge fliser mellom benkeplatene og overskapene, det skal vi gjøre i sommer. Vi har tidligere i år kjøpt nye matchende stuegardiner og pynteputer til sofaen. Ellers har vi ikke planlagt noe særlig, kanskje bytte soveromsgardinene også, er i grunnen litt lei dem.
Siam Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har lyst på elektrisk garasjeport-åpner og hammock, det kommer nok til å bli anskaffet i år. Av praktiske ting bør stua males snart... I tillegg skal vi bygge på og få nytt kjøkken, men det er noen år frem i tid.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Vi skal kle inn huset med ny panel, bytte en del vinduer, bygge garasje og to små verandaer, lage trapper og hagebord. Dessuten skal vi pusse opp resten av rommene i huset (gang, toalett, vaskerom, soverom). Skal kjøpe en gruppe med hagemøbler, og planter, trærog blomster til hagen... osv. Tror vi er godt med på å øke statistikken gitt.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Vi skal pusse opp kjøkkenet. Det vi har er fra 1936 med tilhørende standard, det er ikke bare en kosmetisk oppgradering med andre ord. Vi pusset opp resten av leiligheten i fjor, så noen andre oppgraderinger enn kjøkkenet har vi ingen planer om. Interiør i form av pynt og tekstiler er jeg heller lite opptatt av så der er det dårlig med planer, men det kan jo hende at jeg finner noe jeg liker..
momo Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Vi har pussa opp rommet til snuppa for en måneds tid siden. Har og kjøpt nye aliminiums hagemøbler for noen uker siden, og ny stor gass grill. Og da er det ikke så mye mer vi trenger, vi bor i en helt ny rekkehusleilighet, kun 7 mnd gammel, og vi fikk alt som vi ville her, og kjøpte alle møbler nye. Så er ganske fornøyd nå, sefølgelig litt småplukk, men det tar vi etterhvert.
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 Soverommet burde ha fått et strøk maling, samt nye gardiner, sengeteppe og pynteputer. Videre har vi et bad som ikke er helt ferdig, det mangler innredning.
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Ingenting. Vi bor i en splitter ny leilighet, og har alt vi trenger av møbler og er veldig fornøyd med de vi har.
Gjest Gjest_zadine_* Skrevet 1. juni 2006 #19 Skrevet 1. juni 2006 Vi har hus fra 1913, så her er alltid nok å henge fingrene i. Vi mangler lister rundt den nye utgangsdøren vi satte inn i februar (ikke alltid like kjappe). Nye vinduslister på soverommet vårt etter at vi fiksa det opp i februar. Lister på "mormor rommet" som vi fiksa opp i februar. Ellers så skal vi ha trapp opp til 2 etg på garasjen. Innrede 2 etage på garasjen til atelier for meg. Nytt kjøkken installerte vi i huset i januar. Vi skal lage en paviljon i hagen, og plante masse klatreroser og klematis rundt denne. Vi skal lage gangsti i hagen slik at ikke plena blir så nedtråkket og ødelagt på vinteren. Hvis vi rekker mer før sommeren er over så blir det nok mer planting og graving. (og planter er dyyyyrt)
Krista83 Skrevet 2. juni 2006 #20 Skrevet 2. juni 2006 Ettersom vi har kjøpt leilighet som er ferdig i desember så blir det en del handling, de store tingene første så kommer det vell en del små ting etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå