momo Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Hvor ville du reist? Du skal bort 3 netter med kjærsten, men ønsker ikke og bruke alt for mye penger. Haster da jeg skal bestille nå. Skal reise i midten av august.
momo Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2006 Takk for svar! Slet litt med og bestemme meg, men nå er fly til Paris bestilt, så da må jeg bare finne et bra hotell.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Er litt treg, men ville også ha anbefalt Paris.
Gjest Turboguri Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Amsterdam er helt fanastisk om sommeren!! Vært der 2 ganger! Jeg ser jo at du har bestilt allerede da.. Trodde paris var så himla dyrt jeg, har i hvertfall alltid hørt det.. Hmm Jeg hadde i hvertfall reist til Amsterdam.. Kjempe billig og greit! Men det er meg da!! Endret 31. mai 2006 av Turboguri
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Amsterdam er bedre! Har vært i begge byene flere ganger, men det er Amsterdam jeg liker best og som jeg nok kommer til å reise tilbake til.
Kid-a Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Bra og billig hotel (hvis du er halvblakk): Hotel ariane, 90, rue rene boulanger, 75010 paris. Vi betalte omkring 31 e per natt for firemannrom. Er helt kult, fine rom og gode senger. vask på rommet. Eneste kjipe er at badet er på deling med to andre rom. Men det er virkelig et sjarmerende hotell i sentrum, ekte gammeldags fransk. Ikke heis. Veldig koselig personell og som sagt: store fine, lyse og rene rom. Så kan pengene brukes på noe annet. Men ja... som sagt det med doen, da. God tur!
momo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk for svar! Tror nok vi vil ha hotell hvor vi har eget bad da. Men takk for tipset.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Hvis du skal bo rimelig og sentralt, prøv hotel cactus. Noen få minutter med metroen og du står rett foran Eifelltårnet. Forholdsvis enkel standard, men rent og pent og frokosten kan nytes i en liten bakgård hvis været ikke er dårlig. Og eget do.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 ..drar til Amsterdam i morra tidlig, jeg. Shopping, mat, øl, kanaler, masse morsomme mennesker å se på. Gleder meg ) God tur til Paris, fin by det også!
afr0dite Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Prøv Hotel Montmartrois! Ligger rett bak Sacre Coeur, som er HELT utrolig, like ved montmartre-plassen, som er det deiligste stedet i hele Paris! De har små rom og vond frokost, men det er billig og sentralt og har en viss sjarm! GOD TUR!! Paris er utrolig deilig! Har vært der mange ganger, men var der på kjærestetur første gang i fjor, og det var utrolig romantisk!! Man klarer ikke å la være å kysse på hverandre hele tiden!
momo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #15 Skrevet 1. juni 2006 Takk for tips!!! Bra det er romantisk, har ikke noe i mot og kysse på mannen min hele tiden nei.
lillesky Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Jeg ville valgt et hotell nærmere sentrum (ikke distrikt 10 eller Sacre Coeur), men i distrikt 5, 6 eller 7. Paris er en veldig flott og stor by, og ikke minst romantisk. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå