Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest idali
Skrevet

Skulle inn å kjøpe skin smoothing cream nå, men de var helt utsolgt for all fuktighetskrem. Er de bare tom, eller? Noen som vet?

Dersom de bare er tom for fuktighetskremmer, vet dere hvor lang tid det pleier ta før de får produktene inn igjen?

Jeg er snart tom for krem!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

I følge en mail jeg fikk fra LF, så skal de ha produktene inne i løpet av kort tid.

Gjest Gjest
Skrevet
I følge en mail jeg fikk fra LF, så skal de ha produktene inne i løpet av kort tid.

Tusen takk for raskt svar Blanca!

Gjest gjest1
Skrevet
Tusen takk for raskt svar Blanca!

Bare hyggelig :) Jeg er desperat etter en ny tube SSC selv.

Skrevet

Jeg trenger også ting fra Dermalogica.... og nå begynner jeg å synes at "de kommer snart inn" har vart litt for lenge...grrrrrrr!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg trenger også ting fra Dermalogica.... og nå begynner jeg å synes at "de kommer snart inn" har vart litt for lenge...grrrrrrr!

Hvor lenge har du ventet?

Håper virkelig det kommer inn meget snart, er straks tom.

Skrevet

De skrev i går til meg at de regnet med innen et par uker.

Skrevet

Et par uker føler jeg, og nå skal det gå enda et par, my God!

Gjest Anette Huff
Skrevet

Utrolig ergelig med tomt Dermalogica-lager hos LF. Synes dette er merkelig jeg! At de skal la det tømmes og så først få nye forsyninger 3-4 uker etter at det er tomt. For det ahr jo vært mer eller mindre skrapet der de siste to ukene, etter hva jeg har registrert.

Gjest Gjesten
Skrevet

Okay, kan nåken fortelle meg ka LF og SSC er for noko? Nettbutikkar som er billegare enn parfymeri? Eg er litt lost på netthandel kan du sei...

Skrevet

LF = www.lookfantastic.com

SSC = Skin Smoothing Cream fra Dermalogica :)

Strawberrynet har Dermalogica, men det tar dessverre ganske lang tid før pakkene kommer.

Enda godt jeg så denne tråden slik at jeg fikk bestilt mer på SN nå før jeg er tom.

Skrevet

LF står for Lookfantastic.com.. Ei side som sel billig frisørshampoar mm og Dermalogica produkter..

Du sparer mykje på og handle her... F.eks så kjøpte eg eit redken produkt som kosta ca 150 kr inne på denne sida, men som i ein frisørbutikk ville kosta meg 400 kr :)

Gjest Gjesten
Skrevet

Wow! Mange takk!! No skal eg også utvide nettshoppingsrepertoaret mitt til å inkludere slikt og ikkje berre linser...

Skrevet
Wow! Mange takk!! No skal eg også utvide nettshoppingsrepertoaret mitt til å inkludere slikt og ikkje berre linser...

Husk toll/moms hvis du handler for over 200,- inkl. frakten.

Gjest Anette Huff
Skrevet

Har vært kunde hos LF i bortimot 3 år, og har ennå til gode å måtte betale tollgebyr på varer bestilt derfra :)

Skrevet
Har vært kunde hos LF i bortimot 3 år, og har ennå til gode å måtte betale tollgebyr på varer bestilt derfra :)

Jeg har også alltid vært fornøyd med LF. :) Skulle veldig gjerne hatt noen av de utsolgte produktene der jeg også, men får vel bare vente..

Gjest Gjest
Skrevet

Ja! Grusomt irrterande med utsolgte produkt :( men får smøra meg med tolmodighet! Skulle hatt dermalogica masker som såklart er utsolgt... buhu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...