Gjest idali Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Skulle inn å kjøpe skin smoothing cream nå, men de var helt utsolgt for all fuktighetskrem. Er de bare tom, eller? Noen som vet? Dersom de bare er tom for fuktighetskremmer, vet dere hvor lang tid det pleier ta før de får produktene inn igjen? Jeg er snart tom for krem!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 I følge en mail jeg fikk fra LF, så skal de ha produktene inne i løpet av kort tid.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 I følge en mail jeg fikk fra LF, så skal de ha produktene inne i løpet av kort tid. ← Tusen takk for raskt svar Blanca!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Tusen takk for raskt svar Blanca! ← Bare hyggelig Jeg er desperat etter en ny tube SSC selv.
Rosenrød Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Jeg trenger også ting fra Dermalogica.... og nå begynner jeg å synes at "de kommer snart inn" har vart litt for lenge...grrrrrrr!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Jeg trenger også ting fra Dermalogica.... og nå begynner jeg å synes at "de kommer snart inn" har vart litt for lenge...grrrrrrr! ← Hvor lenge har du ventet? Håper virkelig det kommer inn meget snart, er straks tom.
Millis Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 De skrev i går til meg at de regnet med innen et par uker.
Rosenrød Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Et par uker føler jeg, og nå skal det gå enda et par, my God!
Gjest Anette Huff Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Utrolig ergelig med tomt Dermalogica-lager hos LF. Synes dette er merkelig jeg! At de skal la det tømmes og så først få nye forsyninger 3-4 uker etter at det er tomt. For det ahr jo vært mer eller mindre skrapet der de siste to ukene, etter hva jeg har registrert.
Gjest Gjesten Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Okay, kan nåken fortelle meg ka LF og SSC er for noko? Nettbutikkar som er billegare enn parfymeri? Eg er litt lost på netthandel kan du sei...
orakel Skrevet 31. mai 2006 #11 Skrevet 31. mai 2006 LF = www.lookfantastic.com SSC = Skin Smoothing Cream fra Dermalogica Strawberrynet har Dermalogica, men det tar dessverre ganske lang tid før pakkene kommer. Enda godt jeg så denne tråden slik at jeg fikk bestilt mer på SN nå før jeg er tom.
Gjest aiv Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 LF står for Lookfantastic.com.. Ei side som sel billig frisørshampoar mm og Dermalogica produkter.. Du sparer mykje på og handle her... F.eks så kjøpte eg eit redken produkt som kosta ca 150 kr inne på denne sida, men som i ein frisørbutikk ville kosta meg 400 kr
Gjest Gjesten Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Wow! Mange takk!! No skal eg også utvide nettshoppingsrepertoaret mitt til å inkludere slikt og ikkje berre linser...
Titti72 Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Wow! Mange takk!! No skal eg også utvide nettshoppingsrepertoaret mitt til å inkludere slikt og ikkje berre linser... ← Husk toll/moms hvis du handler for over 200,- inkl. frakten.
Gjest Anette Huff Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Har vært kunde hos LF i bortimot 3 år, og har ennå til gode å måtte betale tollgebyr på varer bestilt derfra
Gjest Alea Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 Har vært kunde hos LF i bortimot 3 år, og har ennå til gode å måtte betale tollgebyr på varer bestilt derfra ← Jeg har også alltid vært fornøyd med LF. Skulle veldig gjerne hatt noen av de utsolgte produktene der jeg også, men får vel bare vente..
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Ja! Grusomt irrterande med utsolgte produkt men får smøra meg med tolmodighet! Skulle hatt dermalogica masker som såklart er utsolgt... buhu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå