Gjest Malina Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hei Jeg har tittet litt på Garniers shimmer selvbruningskrem og Loreals nye som man kan bruke hver dag...Noen som har erfaringer med noen av disse? Det var en Loreal-dame på Sørlandssenteret i dag som skrøt denne kremen opp i skyene. Endret 31. mai 2006 av Malina
Gjest Bøllefrøet Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Jeg liker L'Oreal sin veldig godt Den er mye bedre enn Natusan sin i hvertfall
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker også L'Oreal sin. Gir bra med fuktighet, fargen blir diskret og ikke skjoldete, og så lukter den ikke så ekkelt som for eksempel Natusans Holiday Skin.
Gjest Malina Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Tusen takk for svar alle tre Da blir det innkjøp av Loreal selvbruning! Btw...skrubber dere huden hver gang dere tar den på? Tenkte kanskje ikke det var nødvendig som med andre selvbruningskremer siden den er beregnet til daglig bruk?! Endret 1. juni 2006 av Malina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå