Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #1 Skrevet 10. desember 2002 Er det noen som har prøvd nivea visage anti shadow eye cream.Er den noe bra?Eller hva annbefaller dere?
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #2 Skrevet 10. desember 2002 du må bare huske å fjerne sminken før du legger deg, kjære deg.
Gjest Mette Skrevet 11. desember 2002 #3 Skrevet 11. desember 2002 ja, jeg har prøvd nivea anti-shadow eye cream. Jeg har brukt den i noen måneder nå, men har ikke merket noen forskjell jeg ihvertfall. Noen andre med erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2002 #4 Skrevet 11. desember 2002 Jeg husker å fjerne sminken før jeg legger meg. Men det er liksom mørkt under øynene.Ser trøtt ut hele tiden.Sånne porser.
Gjest Zalomine Skrevet 11. desember 2002 #5 Skrevet 11. desember 2002 Den som sier at man bare skal ta bort sminken før leggetid har ikke skjønt spørsmålet. Vel, jeg har ingen erfaring med den kremen. Jeg SER ikke bare kontant trøtt ut jeg da, jeg ER det... Så kanskje jeg burde sove mer... Men, nei, jeg kan ikke egentlig gi noen råd, jeg bare svarte likevel...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. desember 2002 #6 Skrevet 11. desember 2002 Mørke ringer kan aldri bli helt borte, men de kan dempes betraktelig slik at man ikke må dekke de til med mye foundation. Noe som ikke er bra for den sarte huden rundt øynene dine. Shiseido har en meget god øyenkrem som demper disse blå ringene, en venninne av meg har brukt denne i 2 mnd. nå og man kan se at de blekner for hver uke som går. Jeg husker ikke helt hva kremen heter men Shiseido har bare en type krem til dette så ett parfymeri vil hjelpe deg. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2002 #7 Skrevet 14. desember 2002 jeg lurer på om ikke jeg leste at kalde kamille(???) te-poser skulle legges på øynene og de svarte ringene rundt øynene forsvant...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. desember 2002 #8 Skrevet 14. desember 2002 Jeg bruker en øyegele fra Dior som inneholder bittelitt farge, og som reflekterer lyset. Etter en tid skal ringene visstnok blekes, men jeg har ikke merket noe enda (brukt den kort tid)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. desember 2002 #9 Skrevet 14. desember 2002 jeg lurer på om ikke jeg leste at kalde kamille(???) te-poser skulle legges på øynene og de svarte ringene rundt øynene forsvant... Det er for poser under øynene, ikke mørke ringer. Milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå