Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal få lagt dette fram.. Det er en fyr som har fortalt meg ansikt til ansikt at han er forelska i meg og han ønsker å utvikle vennskapsforholdet videre til å bli noe mer.

Han er utrolig snill med meg, ordner alt for meg, gir meg masse oppmerksomhet via sms,msn, ringer og kommer kjørende 5 mil for å treffe meg nesten hver dag.

Han ønsker å tilbringe masse tid sammen med meg og sier at han savner meg når vi ikke er sammen.

Vi har møttes endel i det siste, men har aldri kyssa eller noe sånt.

Jeg vet ikke hva jeg føler for ham, og det har jeg også vært ærlig og fortalt ham.

Han respekterer det, og sier han ikke kommer til å prøve seg på noe før jeg sier det er ok.

Jeg ønsker nesten å få følelser for ham.. men det er flere faktorer som gjør at jeg holder igjen.

Blant annet fikk jeg hjertet mitt knust ganske nylig.. :tristbla:

Andre ting er at jeg føler det blir litt overveldende med all oppmerksomheten.. er ikke vant med det i det hele tatt.

Hva skal jeg gjøre...? Kan jo ikke la han vente i all evighet på at jeg skal ta en beslutning heller :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at kvinner trenger fysiske tilnærmelser for å utvikle følelser for noen. Eller at det i alle fall hjelper mye. Han har sikkert samme problem for meg, før han begynner å klå på dama er han allerede trygt plassert i den mentale boksen for "venn" i hodet til jenta. Og så kommer han med muntlige tilnærmelser istedet for fysiske. Denne framgangsmåten fungerer utrolig dårlig for meg.

Men for deg blir det kansje et valg. Hva slags type mann ønsker du å være sammen med?

Skrevet

Er du fysisk tiltrukket av ham? Det pleier jo å hjelpe.

Men hvis du føler at han bare er en god venn, så bør du kanskje si det, og kanskje tenker du annerledes om noen uker.

Men slik du skriver så virker det ikke ut som om du har noen spesielle følelser, for ham, og da bør du kanskje bare si det til ham, og ikke la ham vente på deg. Du kan jo ikke presse deg selv til å ha følelser for en gutt, bare for at han er snill.

Skrevet

Sånn som jeg ser det så gir han deg ikke anledning til å la deg like han tilbake ved at han er overinteressert.

Spenningen uteblir.

Han er for overivrig. Du vet jo nøyaktig hvor du har han allerede før dere har så mye som kysset! å at han savner deg......

BREMS! be han roe litt ned, så du får anledning til å kjenne etter.

Skrevet

Har han gått i vennskapsfella?

For meg er ihvertfall den fysiske tiltrekningen avgjørende. Er den tilstede er det verdt et forsøk. Nå blir det jo sommer og greier :ler:

Er den ikke tilstede har jeg ingen tro. Kall meg gjerne kynisk...

Skrevet

Møtte ham ikvell og..

Er så utrolig usikker.. for ikvell kjente jeg litt andre følelser for ham enn tidligere.

Hadde lyst å kysse ham faktisk :sjenert:

Han holdt fast blikket mitt idag som om han skulle til å kysse meg, og jeg ble nesten litt satt ut.. kjente det kribla i magen! :sjarmor:

Men samtidig.. så føler jeg det blir pinlig om folk skulle få vite om oss.. (av forskjellige grunner).

Og er redd for å bli såra så klarer ikke å slippe han innpå meg, selv om han kanskje fortjener en sjangse? :sjenert:

Skrevet

Pinlig?

Skrevet
Men samtidig.. så føler jeg det blir pinlig om folk skulle få vite om oss.. (av forskjellige grunner).

Tenkte på dette. Hva er pinlig?

Skrevet

Hmm...

Blant annet at jeg, for cirka ett år siden rota med broren hans :sjenert:

Andre ting er at han kan være utrolig slitsom når han drikker, folk blir litt lei av ham til tider. Han er ikke ekkel mot noen, bare litt intens. :overrasket:

Skrevet

Liker du ham eller liker du ham ikke? Jeg tror du vet det selv...

Skrevet

egentlig så vet jeg ikke... det er det som er det store problemet..Men er ikke villt forelsket nei. (det kan komme av at jeg holder mye igjen, og nesten leter etter negative ting... er så kort tid siden en jeg likte veldig godt lekte med følelsene mine og såra meg grundig)

Går litt opp og ned, er veldig redd for at han skal såre meg :sjenert:

Skrevet

Tror ikke dette blir bra.

Litt sånn flau over han/situasjonen i utgangspunktet.

Roe det hele ned, ville jeg satset på.

Skrevet
Tror ikke dette blir bra.

Litt sånn flau over han/situasjonen i utgangspunktet.

Roe det hele ned, ville jeg satset på.

Har prøvd å roe det litt ned, med å si at jeg er opptatt når han lurer på om vi kan finne på noe. Ikke treffes så ofte.

Skal ikvell på byen sammen med noen venner+ham (har samme omgangskrets) så er litt spent på hvordan det går... :sjenert:

Skrevet
Har prøvd å roe det litt ned, med å si at jeg er opptatt når han lurer på om vi kan finne på noe. Ikke treffes så ofte.

Skal ikvell på byen sammen med noen venner+ham (har samme omgangskrets) så er litt spent på hvordan det går... :sjenert:

Stakkars fyr, jeg vet akkurat hvordan han har det. Been there...

Pass på at det ikke skjer noe mellom dere, da kan det være gjort! Får han større forhåpninger enn det han allerede har fått vil han bli såret om du finner ut at dette ikke er noe for deg.

Lykke til!

Skrevet

Hadde det nesten på samme måten, for ett par år tilbake.Hadde akkurat vært i et lite bra "forhold". Hadde sverga for meg selv at nå skulle jeg være singel! Joda, rett etterpå møter jeg han jeg er sammen med idag. De store altoppslukende forelskelsen var ikke der med en gang, men jeg valgte å ta tiden til hjelp. Gikk ca en mnd, da jeg plutselig innså at han var " mannen i mitt liv" :ler: Min erfaring er at førstinntrykket kan lyve veldig! Du får kjenne skikkelig etter hva han betyr for deg, savner du han viss han ikke ringer å slik... Men som nevnt før, unngå alt som heter fysisk kontakt før du er sikker.( kremt... :rodme:)

Han virker veldig forelsket i deg i såfall ;) Men en kan ikke gå inn i ett forhold bare basert på det heller. Lykke til!!

Skrevet

Takk for gode svar :klem:

Jeg kjørte ham og noen venner av ham på fredagen når de skulle på fest, men han ombestemte seg i siste liten og ba meg med ut for å spise (han spanderte) og deretter ble han med meg hjem til en veninne av meg. Der satt han sammen med oss og var kjempehyggelig mot både meg og veninna mi. Han var tilogmed ute og handla godterier til oss (både for å være hyggelig og for å gi oss litt privatstund).

Fikk et litt annet inntrykk av ham da,så ham i ett litt nytt lys :sjenert:

Skrevet

ville det vært fryktelig slemt av meg å "testkjøre" han litt...? :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
ville det vært fryktelig slemt av meg å "testkjøre" han litt...? :sjarmor:

Nope :ler:

Gjest Gjest_Benedicte_*
Skrevet
Jeg tror at kvinner trenger fysiske tilnærmelser for å utvikle følelser for noen. Eller at det i alle fall hjelper mye. Han har sikkert samme problem for meg, før han begynner å klå på dama er han allerede trygt plassert i den mentale boksen for "venn" i hodet til jenta. Og så kommer han med muntlige tilnærmelser istedet for fysiske. Denne framgangsmåten fungerer utrolig dårlig for meg.

Men for deg blir det kansje et valg. Hva slags type mann ønsker du å være sammen med?

Kan bare snakke for meg selv, men er helt enig med deg i det du sier om at kvinner trenger fysiske tilnærmelser i kommunikasjonen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...