Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 En bursdag som ikke er helt Texas og hyl og løping? Der både voksne og barn har det fint? Har dere noen gode tips til hva som fungerer?
liv Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Hva med noe ute i skogen? Da kan de jo være litt indianer eller noe sånt?
Gjest meg Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 se tips på www.frukt.no - både til leker/mat og pynt. Ulike temafester!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Svaret er: Fullt program, ingen dødpunkter, aktion hele tiden -og et kort selskap:) Elmat
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Jeg tok med en gjeng til bygdøy for mange år siden. Alle måtte finne ved for å lage bål. Vi grillet og koste oss. Ungene var helt i ekstase, og de husker enda den bursdagen. Ellers har vi hatt rebusløp eller peppes eller bare hjemme med film og mat.
bare meg Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Vi har feiret de siste tre bursdagene ute vi. Da har han kunne bedt så mange han vil og det har aldri vært noe bråk. Er det en offentlig bålplass i nærheten av dere? Tenn bål, grill pølser og annet. Lag skattejakt. Det er mye enklere å ha dem ute enn inne
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 11 års dagen feiret neste uke sammen med 5 kompiser. Det blir bowling med pizza og brus, og en liten tur innom hjemme for å spise kaker etterpå. Håper vi alle blir fornøyd med det
Kosejenta Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Så mange bra tips!!! Men hva med gotteposer?? Mulig jeg tar feil, men virker som om det er vanlig at barna skal ha med seg snop hjem?!!De får vel nok sukker i seg uten??? Er dette vanlig???
Gjest baby-E Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Så mange bra tips!!! Men hva med gotteposer?? Mulig jeg tar feil, men virker som om det er vanlig at barna skal ha med seg snop hjem?!!De får vel nok sukker i seg uten??? Er dette vanlig??? ← Godteposer er en uting... Men om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke. Når min bror fylte syv år, ba han alle gutta i klassen. Da dro de inn i skogen, lekte, grillet og storkoste seg (selvfølgelig sammen med pappa og stemor..). Der kunne de bråke så mye de ville.
Kosejenta Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Godteposer er en uting... ← Det mener jeg å, men samtidig vil en jo ikke at ALLE andre har det på sin bursdag og ikke ditt barn...blir lett mobbet for slikt....
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Det mener jeg å, men samtidig vil en jo ikke at ALLE andre har det på sin bursdag og ikke ditt barn...blir lett mobbet for slikt.... ← Jeg løste problemet med godteposer med å bare strø div. godteri utover duken.....da ble det ingen krangling om hvems pose som var hvems o.l. Hørte heller ikke at noen klaget over det......
Pearl Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Vi hadde nettopp 9 års feiring. Vi leide den lokale turnhallen. Det var kjempe pop, vi stengte dørene til hallen under spising og ga klar beskjed om at det ikke skulle være mat i salen. Etterpå var vi i hallen med 3-4 lag konkurranser og den siste halvtimen fikk de dra ut alt av utsyr de klarte selv, men at de skulle tenke på at alt skulle ryddes inn igjen. Litt høylytt må en regne med enten man er hjemme, leier lokal eller er hjemme. Men det viktigste er at ungene koser seg og at bursdagsbarnet har det kjekt. Vi var kjempe fornøyd med denne vrien. Når de er 10 år det siste gang med stort selskap, etter det er det bare et par utvalgte venner på pizza, film og spill. Når det gjelder godte poser blir de savnet når ungene ikke får, men ikke legg for mye oppi posene, skriv navn på dem og del dem ut på slutten av selskapet. Supler med en fløyte, ballong eller annet billig smånips i stedenfor alt det snopet.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Ja. Lei inn par dvdfilmer, lag par hjemmelagde pizza, sett ut snacks og ha iskrem klar. 5 år??? Det går velig bra,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå