Gjest Fruktkake Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi skal ha enkle glassvaser fra Ikea med én langstilket lyserød rose i hver. I tillegg skal vi pynte med eføy som skal ligge på bordene. Spørsmålet mitt er: Hva slags lys bør vi bruke? Jeg tenker kanskje at enkle telys-glass fylt med rosa sand/småstein og telys i grupper på fire-fem stk. vil bli fint. Hva tror dere? Har dere andre alternativer? Og hvor mange vaser med roser og hvor mange telys-grupper bør vi ha? Vil ikke ha det overpyntet, men enkelt og pent. Vi skal ha 72 gjester som skal sitte i en E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneHR Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette høres veldig delikat ut. Du kan f.eks ha perletråder sammen med eføy på bordene, det gir liv. Hvor mange du trenger? Kommer litt an på hvor lange utstikkerne er, men kanskje 3 sett med blomster og te-lys på hver utstikker og 4 på hovedbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Synes det hørtes veldig flott ut. Perletråder sammen med eføyen var en veldig god ide. Jeg ville vurdert å ha roser sammen med telysene, i sånne telysholdere (altså skjært helt inntil blomsten). Så det i ett bryllup i fjor. Det var helt nydelig, små grupper med telys og roser. Og da slapp vi at det var så høyt at en ikke så de som satt på tvers overfor en - typisk irriterende og sitte og prøve å se forbi en høy vase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette høres veldig delikat ut. Du kan f.eks ha perletråder sammen med eføy på bordene, det gir liv. Hvor mange du trenger? Kommer litt an på hvor lange utstikkerne er, men kanskje 3 sett med blomster og te-lys på hver utstikker og 4 på hovedbordet? ← Utstikkerne er lenger enn hovedbordet. Og jeg kommer til å ha brudebuketten som pynt der vi sitter. Da tenker jeg kanskje at det holder med 3 lysgrupper og 2 blomster på vårt bord? Hvor kjøper jeg perletråder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Synes det hørtes veldig flott ut. Perletråder sammen med eføyen var en veldig god ide. Jeg ville vurdert å ha roser sammen med telysene, i sånne telysholdere (altså skjært helt inntil blomsten). Så det i ett bryllup i fjor. Det var helt nydelig, små grupper med telys og roser. Og da slapp vi at det var så høyt at en ikke så de som satt på tvers overfor en - typisk irriterende og sitte og prøve å se forbi en høy vase. ← Roser oppi samme glasset som telysene, eller ha roser i egne telysglass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 31. mai 2006 #6 Del Skrevet 31. mai 2006 De har perletråder på black design i hvertfall. Koster 49,- for en som er 75 cm Her Mulig de har rimeligere andre steder?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 31. mai 2006 #7 Del Skrevet 31. mai 2006 Synst det høyrest veldig fint ut...fekk ein ide der ja... Vi skal ha rosa roseblad på bodet i tillegg til lys. lurer litt på kor lenge te-lysa brenn..finst det spesielle som brenn lenger? Kor kjøper du rosa sand og kva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet Skrevet 31. mai 2006 #8 Del Skrevet 31. mai 2006 Perler på sølvtråd har de i alle fall på de fleste blomsterforettninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 31. mai 2006 #9 Del Skrevet 31. mai 2006 Synst det høyrest veldig fint ut...fekk ein ide der ja... Vi skal ha rosa roseblad på bodet i tillegg til lys. lurer litt på kor lenge te-lysa brenn..finst det spesielle som brenn lenger? Kor kjøper du rosa sand og kva er prisen? ← Farget sand har jeg tidligere kjøpt på Upstairs i Kr.sand. Når jeg tenker meg om så kan det tenkes at jeg finner perlebånd der også. En pose rosa sand kostet 20-30 kr. Regner med du vil finne det på typiske gave- og dekorbutikker. Når det gjelder telys, så kommer vi til å bruke vanlige. Men servitørene skal gjøres oppmerksomme på at de må skiftes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 Roser oppi samme glasset som telysene, eller ha roser i egne telysglass? ← Roser i egne telysglass. Slik at blomsten fyller hele glasset (trenger store roser). Det var utrolig lekkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå