Gjest Single, Karita, 31 Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har vært på en del konferanser og kursseminar de siste tre årenen, og det slår meg hvor enkelt det er med ONS på konferanse/kursseminar, gjerne med en som holder innlegg på konferansen. Og det er gjerne menn som regel som holder foredrag/innlegg... Jeg har hatt det noen ganger på seminar, fordi jeg er single og anledningen bød seg - de er jo regel gifte menn også! Hvis noen her har erfaringer, på godt og vondt, om "seminarsex", vil dere dele? Hva synes dere om det? Gøy? Såret? Negativt? Positivt?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Hm, tydeligvis ingen som har sex på kursseminarer her?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Tydeligvis bare snille og uskyldige "bruder" her.
tobo Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Kanskje litt på siden... Var nettopp på semeinar og var vitne til en aldrende skjønnhet som var en ekstremt offensiv sjekker. Hun forsøkte seg på en gutt som kunne vært sønnen hennes, han var vel i midten av 20-årene. Det hjalp ikke hvor mye han forsøkte å puffe henne unna og forklare at han hadde kjæreste. Hun ga seg ikke. Fikk nesten litt dårlig samvittighet for ikke å bryte inn og "redde" han. Hadde det vært omvendt - ung dame og pågående voksen mann - hadde nok responsen fra publikum vært helt annerledes.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Kanskje litt på siden... Var nettopp på semeinar og var vitne til en aldrende skjønnhet som var en ekstremt offensiv sjekker. Hun forsøkte seg på en gutt som kunne vært sønnen hennes, han var vel i midten av 20-årene. Det hjalp ikke hvor mye han forsøkte å puffe henne unna og forklare at han hadde kjæreste. Hun ga seg ikke. Fikk nesten litt dårlig samvittighet for ikke å bryte inn og "redde" han. Hadde det vært omvendt - ung dame og pågående voksen mann - hadde nok responsen fra publikum vært helt annerledes. ← Ja, det tror jeg også, definitivt. Det er, av en eller annen grunn, mye mer spennende når en mann med litt "ledelse og makt" har øyne for en av de yngre kvinnene som deltar på kursseminar. Det triste er hvis han er gift, og kvinnen faller for ham.
tobo Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Det var ikke helt det jeg mente... Jeg tror folk rundt hadde reagert veldig dersom en gammel mann hadde antastet en jente i midten av 20-årene. Dette reagerte ingen på. Folk lo litt, men ingen brøt inn. Gutten så mildt sagt fortvilet ut. Høflig, men tydelig avvisende og usikker.... Kanskje vanskelig for en ung gutt å si ifra om at han føler seg innvadert?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Stakkars gutt. Men menn bør også klare å kunne si i fra!
Gjest Chrizzy Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har vært på en del konferanser og kursseminar de siste tre årenen, og det slår meg hvor enkelt det er med ONS på konferanse/kursseminar, gjerne med en som holder innlegg på konferansen. Og det er gjerne menn som regel som holder foredrag/innlegg... Jeg har hatt det noen ganger på seminar, fordi jeg er single og anledningen bød seg - de er jo regel gifte menn også! Hvis noen her har erfaringer, på godt og vondt, om "seminarsex", vil dere dele? Hva synes dere om det? Gøy? Såret? Negativt? Positivt? ← Æh, dette tror jeg er bare tull
Gjest Gjest_S_* Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har hatt seminarsex og gjør det gjerne igjen dersom anledningen byr seg med den "rette" mannen. Nå skal det sies at jeg er singel og jeg spør ikke om sivilstatusen på mannen. Sånn generelt holder jeg meg unna gifte menn, men noen fjerner alle bevis (les gifteringen) så da er det ikke synlig. I sånne tilfeller så har jeg sikkert hatt sex med en gift mann.
Gjest Cristoph Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 dette har jeg aldri hørt om. og dette kommer jeg forhåpentligvis aldri til å erfare.
Amalie_85 Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Nå har ikke jeg vært på konferanser og slikt, men jeg ville nok sikkert ha sex visst jeg var singel. Men jeg ville nok ikke hatt det med noen som var i et forhold. Bare tenker på visst det hadde vært jeg som var hjemme og mannen min som var der. Uffe nei du. Men det er sikkert spennende
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Leger er verst. Ut fra erfaring så vil jeg tippe at over 90% av dem er utro på seminar før eller siden. Jeg har rett og slett mistet respekten for den rasen der. Greit at jeg har vært billig selv, men en ting er sikkert, og det er at jeg aldri skal gifte meg med en lege. Om du er en lykkelig legefrue som leser dette så er du i beste fall uvitende om hva som foregår på sånne legekongresser og seminarer eller ekstremt frigjort og har sidesprang selv i et åpent forhold.
Mossa Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har da vært både på kurs og seminarer.. men sex!? Nei, hvorfor det? Jaggu ikke derfor jeg er der. Skulle jeg hatt meg en ons (som singel så klart) hadde jeg enkelt og greit tatt meg en tur på byen, eller en longweekend i London eller no!
Caramba Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Synes kurs og semiar er ekstremt mye mindre glamorøst en det mange tror. I mitt firma er det hardt arbeid, etterfulgt av en middag man pliktskyldigst deltar på for være sosial. Gleder meg som oftest bare til jeg kan trekke meg tilbake på hotellrommet for å hvile i ro og fred.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har vist gått glipp av noe på de seminarer og kurs jeg har vært på. For der har det vært tettpakket program fra tidlig om morgenen med en middag på slutten av dagen, alle er lei og sliten og taffer tidlig i seng.......
prospero Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har vært på en del seminarer/konferanser, men altri hatt ONS. For det første er det ikke grunnen til at jeg er der, for det andre er jeg alltid veldig sliten etter konferanser, og for det tredje så opplever jeg ofte å møte igjen mange fra andre konferanser, og det ville bare blitt ekkelt. Ikke bland business og pleasure, sier nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 Synes kurs og semiar er ekstremt mye mindre glamorøst en det mange tror. I mitt firma er det hardt arbeid, etterfulgt av en middag man pliktskyldigst deltar på for være sosial. Gleder meg som oftest bare til jeg kan trekke meg tilbake på hotellrommet for å hvile i ro og fred. ← Enig med deg der. Kjenner meg veldig igjen: man er sliten og man deltar i middagen/festaftenen fordi man "må", så går man og legger seg. Men av og til kan man få skikkelig god kjemi og kontakt med en spesiell mann...og føler tilhørighet. Da kan det skje at man "finner hverandre" litt der og da, og det kan resultere i sex. Har opplevd det noen få ganger.
Buster Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Har vært på en del kurs rundt om, både i innland og utland, og det er like sikkert som skatten må betales at folk har en tendens til å være utro på kurs, konferanser og seminarer. Jeg har sett menn og damer som er både gift og samboende, eldre og yngre som har gjort helt sinnsyke ting på diverse kurs. Har selv hatt MANGE sjanser til å skulle kunne gjøre mye rart uten at min bedre halvdel ville merket noenting overhodet. Da gjerne på kurs i utlandet med folk fra syd europa osv. Husker et kurs jeg var på i England for noen år tilbake hvor den eneste jenten på kurset hadde sex med fire av gutta på kurset. Han ene karen som hadde vært med som jeg snakket en del med fortalte meg hele historien den siste dagen på kurset. En kveld vi alle hadde spist godt ute og drukket en del hadde han fulgt henne til rommet og de hadde gjort sitt, men kvelden etter hadde hun besøk av en annen. Den ene kvelden hadde hun besøk av han jeg snakket med når tre av de andre gutta ville ha henne med i baren, men det ble at de hele gjengen hadde noen timers hygge på rommet. Hver morgen satt hun å spiste forkost og snakket med sin mann om hvordan det gikk med barna, og at hun elsket ham og tenkte på ham hele tiden og gleet seg sånn til å komme hjem til de alle tre. Tre av disse gutta var også samboere eller gift, han ene av dem var også på horestrøket den ene kvelden og kjøpte seg dame, og dette var kvelden før hun andre ble brodelig delt. Tenk om han var uheldig og fikk noe, og så fikk de andre det også. Hvordan skal så dette forklares for partnere hjemme? Nei det må da være slik at man skal kunne klare å holde seg de dagene eller i få tilfeller uker som man ikke har sin kjære i nærheten. For dem som vet at dette er vanskelig eller umulig, da bør dere sørge for at partner kan være med.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #19 Skrevet 4. juni 2006 Har egentlig noen gode erfaringer fra dette ja: møtte min tilkommende mann etter å ha truffet ham på et kursseminar. Han skilte seg fra sin kone etter 18 år og vi skal nå gifte oss til sensommeren! Når det gjelder sex, har jeg vel opplevd det et par-tre ganger på kurs ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå