Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg fikk melding om at pakken er sendt i dag, kan jeg håpe på at den er framme til helga? (Liten postpakke, trolig stort brev) Feilberegnet tiden litt, og gikk tom for tabletter raskere enn jeg trodde (slapp av, det er helt lovlige kosstilskudd som er billigere i UK ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Det kan hende. Har sendt pakker herfra som har tatt to dager å komme til Norge... og jeg har sendt pakker som har tatt 2 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi har opplevd at ting har tatt tre uker på å komme seg fra England til Norge med posten. Det virker som det går raskere den andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi har opplevd at ting har tatt tre uker på å komme seg fra England til Norge med posten. Det virker som det går raskere den andre veien. ← ...det er ikke min erfaring men... Selvangivelsen min tok feks 4,5 uke elns...dvs, jeg fikk en ny tilsendt til foreldrene mine og fikk kodene for å levere over telefon fordi selvangivelsen ikke kom via posten. Fikk den selvsagt etpar dager etter fristen gikk ut. Papirer fra universitetene jeg har søkt på i Norge har tatt over en uke å komme, mens søknaden min til universitetet tok 3 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 tja for meg har det tatt rundt 8 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. mai 2006 #6 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg bestiller mye fra england, og det er stor forskjell i hvor lang tid det tar. Korteste tid har vært 2 dager, sist gang tok det 4 uker, da satt pakka hos tollvesenet i litt over 3 uker uten grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Del Skrevet 31. mai 2006 Takk for svarene Så konklusjonen blir at jeg får håpe det beste, og frykte det verste. (Er litt urolig for at den kan blir hengende igjen pga at den inneholder Johannesurt. Produktet er helt lovlig så lenge jeg handler fra EØS, men det virker iblant som det er litt forskjellig hvor oppdaterte tollerne er på regleverket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå