Gjest Gjest_rotta_* Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg skal til Rotterdam i sommer og fant ut at det er mye billigere å fly til Amsterdam. Men hvordan kommer jeg meg videre til Rotterdam? Regner med jeg må ta tog, men hvordan finner jeg togtabeller og evt avstand/pris til Rotterdam? Veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Kan ikke noe rute, men tror ikke dt er noe lengere enn 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Det tar ca 45 min - en times tid med tog. Togene går svært ofte, så det er bare å kjøpe billett og stille seg på perrongen. Nederland har et fantastisk sporveitilbud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_rotta_* Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 OK. Takk for svar. Jeg får ta sjangsen på at jeg finner riktig tog :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå